ترامپ: با حمله به سوریه مهارت بی‌مانند ارتش آمریکا را نشان دادیم!

رییس جمهور آمریکا گفت با حمله به سوریه، یکبار دیگر مهارت بی‌مانند ارتش آمریکا را در معرض دید تمام جهان گذاشتیم.

ترامپ: با حمله به سوریه مهارت بی‌مانند ارتش آمریکا را نشان دادیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه در کنفرانس خبری با شنیزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن درباره حمله موشکی به سوریه اظهار نظر کرد. 

وی گفت: «با حمله به سوریه، یکبار دیگر مهارت بی‌مانند ارتش آمریکا را در معرض دید تمام جهان گذاشتیم. موشک‌ها شلیک شدند، آنها تلاش کردند موشک‌ها را هدف قرار دهند، اما کوچکترین موفقیتی نداشتند و هیچکدام را مهار نکردند.»

دونالد ترامپ مدعی شد که ارتش سوریه نتوانست یک موشک را سرنگون کند. این در حالیست که روسیه از منهدم شدن 71 موشک از مجموع 103 موشک شلیک شده به سوریه خبر داده و تصاویر زیادی از لاشه موشک‌های منهدم‌شده منتشر شده است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به دیدار احتمالی خود با کیم جونگ اون گفت: طی هفته‌‏های آینده با رهبر کره شمالی برای خلع سلاح هسته‌ای این کشور دیدار خواهم کرد. تلاش ما برای عاری‌سازی شبه جزیره کره از سلاح هسته‌ای ادامه خواهد یافت.

ترامپ افزود: «هر اقدامی را انجام خواهیم داد تا آن دیدار را به یک موفقیت جهانی تبدیل کنیم. امیدواریم شاهد روزی باشیم که کل شبه‌جزیره کره بتواند در کمال امنیت، صلح و رفاه در کنار هم زندگی کنند. این سرنوشت مردم کره است که در سال‌های گذشته مشقت‌های زیادی را متحمل شده‌اند.»

وی در عین حال تاکید کرد: ما اشتباهات دولت‌های گذشته را تکرار نخواهیم کرد و کارزار فشار حداکثری ما علیه کره شمالی تا زمان خلع سلاح کامل این کشور ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 

نشست خبری ترامپ و شینزو آبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۱:۲۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۷
انشالله نابودی کاخ سفید امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
ان شالله نوبت خود امریکا وکاخ امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
ان شالله نوبت خود امریکا وکاخ امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
اگر کره شمالی سلاح های هسته ای خود را کنار بگذارد آمریکا در از بین بردن آن درنگ نمی کند تنها یک فرصت آمریکا لازم دارد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه این امریکایی هارو
آخرین اخبار