استاندار آذربایجان شرقی؛

سفر رییس جمهور به تبریز

استاندار آذربایجان شرقی گفت: روحانی سه شنبه هفته آینده به منظور انجام دور دوم سفر استانی و شرکت در آیین گشایش رسمی رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ به این استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در نشست خبری با بیان اینکه تبریز از سوی سازمان همکاری‌های اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است و رییس جمهوری کشورمان هفته آینده برای شرکت در آیین افتتاح رسمی این رویداد به تبریز سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه تبریز ۲۰۱۸ نقطه شروع معرفی جهانی تبریز است گفت: انتظارات مختلفی از این رویداد بین المللی وجود دارد.

وی تاکید کرد: باید مثلث گردشگری مشهد، اصفهان و شیراز را به مربعی با حضور تبریز تبدیل کنیم.

خدابخش گفت: ۴۶۰۰ تور گردشگری در کشور داریم که متاسفانه ۴۵۳۶ تور فقط گردشگر می‌برند و فقط ۶۴ تور گردشگر می‌آورند، لذا ما برای تقویت گردشگرآوری، به ازای هر گردشگر ۳۰ دلار اختصاص می‌دهیم.

وی با بیان اینکه زمستان پارسال به دلیل شرایط خاص اقلیمی منطقه امکان برگزاری آیین افتتاحیه رسمی رویداد بین المللی را نداشتیم، گفت: به همین دلیل مراسم گشایش رسمی این رویداد مهم برای فصل بهار با لحاظ افزایش زیبایی‌های تبریز برنامه ریزی شد. 

 

انتهای پیام/ش

افتتاحیه رویدادتبریز2018 در اردیبهشت ماه سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چاوشی
۲۲:۲۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
با سلام.مسئولين محترم شهرداري کلانشهر تبريز در صورت امکان به مشکلات شهرک شهيد صياد شيرازي تبريز که در قسمت ورودي شهر تبريز قرار دارد بيشتر رسيدگي بفرماييد.چندين موارد رانام مي برم که در شهرک شهيد صياد شيرازي تبريز لازم الاجراست.
1. از صوفيان تا ميدان آذربايجان يک بيمارستان و هتل و حتي يک مکان براي استراحت مسافران و گردشگران داخلي و خارجي وجود ندارد.شهرک شهيد صياد شيرازي که در اين مسير قرار دارد بهترين فرصت را دارد که همه اينها در اين شهرک احداث بشه.
2. دروازه اي در مسير تبريز_صوفيان ايجاد شود .مثلا دروازه استانبول که قرار بود توسط شهرداري منطقه شش تبريز در ورودي شهرک شهيد صياد شيرازي تبريز ساخته بشه.
3.شهرک شهيد صياد شيرازي تبريزهر چقدر بيشتر آباد بشه ورودي تبريز زيباتر خواهد شد.نام شهرک شهيد صياد شيرازي در تابلوهاي خيابانها نوشته بشه تا همه مردم بشناسند.
4.پليس راه تبريز - صوفيان بايد تغيير مکان داده و به بعد از شهرک شهيد صياد شيرازي انتقال يابد.چون اتوبوس شرکت واحد و تاکسي نمي توانند به شهرک شهيد صياد شيرازي مسافر ببرند.
5. قطعات زمين تجاري خالي موجود در مسير صوفيان-تبريز بايد به کساني واگذار شود که قصد دارند مجتمع تجاري به روز مثل مجتمع اطلس وليعصر در اين مسير ايجاد کنند.به اين دليل که همه توريست ها از اين مسير وارد شهر تبريز ميشن.پس اين مسير زيبا ترين جاي تبريز بايد باشه.
6.شهرک شهيد صياد شيرازي آب و فاضلاب و گاز و پارک و سالن ورزشي و درمانگاه ندارد.تمام اهالي اين شهرک شديدا به اينها نياز دارند.خواهشمنديم به اينها فورا رسيدگي بفرماييد.
7.مغازه هايي که بعد از پل مايان به طرف پليس راه صوفيان وجود دارند و به اسقاط ماشين مشغول هستند بايد تغيير يابند و بجاي اينها بايد کافي شاپ و رستوران جايگزين شوند چون ورودي شهر را زشت نشان ميدهد. و آسفالت مسير صوفيان-تبريز نبايد خراب باشه.چون ورودي تبريز هستش .توريست ها از اين سمت وارد تبريز ميشن نبايد احساس کنند که وارد روستا ميشن.

اين هفت مورد اگه برطرف بشه ورودي شهر تبريز و شهرک شهيد صياد شيرازي زيباتر خواهد شد. باتشکر چاوشي از تبريز 97/1/30
آخرین اخبار