رئیس شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:

گسترش تعامل و روابط بین مدیریت شهری همدان با جمهوری چک

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، رئیس اتاق بازرگانی و شهرداری همدان با سواتوپلک چومبا سفیر جمهوری چک در ایران و هیأت همراه وی دیدار کردند.  

گسترش تعامل و روابط بین مدیریت شهری همدان با جمهوری چکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛   ابراهیم مولوی رئیس شورای اسلامی شهر همدان در دیدار با  هیأت عالی رتبه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جمهوری چک، گفت: گسترش تعامل و روابط بین مدیریت شهری همدان با مجموعه مرتبط در جمهوری چک از اهداف این دیدار است.

وی بیان کرد: این تعامل در راستای تبادل اندیشه و افکار متخصصان حوزه‌های مختلف شهری از جمله توسعه پایدار اجتماعی، شهری و توسعه سندهای چشم انداز شکوفه‌های شهری و زمینه‌های مباحث عمرانی شهری محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک و جمع آوری و بازیافت علمی زباله‌های شهری است.

مولوی با اشاره به اینکه هیأت عالی رتبه جمهوری چک درخواست بازدید متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف شهری از توسعه و پیشرفت‌های مدیریت شهری شهر‌های جمهوری چک را داشتند، افزود: این هیأت همراه برای تعامل و گسترش روابط بین جمهوری چک با مدیریت شهری همدان اعلام آمادگی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در این بازدید‌ها و تبادل افکار و اندیشه می‌توان از تجربیات اینگونه کشورها در حوزه‌های مختلف بهره گرفت،بیان کرد: ظرفیت های  شهر همدان در حوزه‌های مختلف می‌تواند همدان را به عنوان مقصد گردشگری کشورهای اروپایی معرفی کند.

مولوی با بیان اینکه امروزه  برنامه‌های شکوفایی شهری ( سی.پی.آی) می‌کوشند تا برنامه‌های توسعه شهری را انسان محورانه پیش ببرند گفت:  این برنامه های  نقش بیشتری را برای انسان‌ها در زندگی شهری جهت دوری از زندگی ماشینی بازتعریف  می کنند.

وی یادآور شد: جوامعی که به درصد قابل قبولی از توسعه دست یافته‌اند زندگی‌های با کیفیتی از لحاظ ساختارهای شهری برای شهروندان خود ایجاد کرده‌اند که باعث رفاه اجتماعی شده است.

انتهای پیام/

توسعه روابط همدان و جمهوری چک

 

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.