پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز آزمایشگاه

ایرانی خواه با صدور پیامی فرارسیدن ۳۰ فروردین،سالروز تولد حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز آزمایشگاهبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛پیام تبریک ایرانی خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز آزمایشگاه به این شرح است:فرارسیدن ۳۰ فروردین، سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز آزمایشگاه را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه فرهیختگان علوم آزمایشگاهی استان قم تبریک می گویم.

تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماری ها را از آن خود کرده و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه گذاشته اند.

آزمایشگاهیان کشور همچنین در صف مقدم اجرای برنامه تحول نظام سلامت و ایجاد بستر رضایت‌مندی بیماران قرار دارند و با تلاش های علمی و تحقیقاتی خود در امر تشخیص درمان به پزشکان یاری رسانی می کنند.

جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور هستند که با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه می گذارند.

اینجانب بار دیگر، این روز را به همه جامعه سلامت استان و به ویژه جامعه آزمایشگاهیان استان قم و همچنین دانشجویان علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک می گویم.

انتهای پیام/ش

روز آزمایشگاه در قم

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.