المپیاکوس قیمت فروش انصاری‌فرد را تعیین کرد

سایت رادیو ورزش یونان با اعلام این که انصاری فرد مهمترین دارایی باشگاه المپیاکوس است، قیمت فروش این ملی‌پوش ایرانی را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سایت رادیو ورزش یونان، در گزارشی به شایعات مطرح شده درباره کریم انصاری فرد پرداخت و مدعی شد المپیاکوس این شایعات را تایید نکرده اما برای فروش این مهاجم گلزن 10 میلیون یورو می خواهد.
این سایت می نویسد: شایعات جدی درباره کریم انصاری‌فرد افزایش یافته اما باشگاه چیزی را تایید نمی‌کند. قیمت این ملی‌پوش ایرانی چند است؟

در ادامه این خبر رسانه مطرح ورزشی یونان آمده است:این فصل، یکی از بهترین‌های فصل های کریم انصاری‌فرد است که برای کسب عنوان آقای گلی سوپر لیگ یونان مبارزه می‌کند.
این مهاجم ایرانی که با تیم ملی کشورش در جام جهانی 2018 روسیه شرکت خواهد کرد ، یکی از مهمترین دارایی‌های فعلی باشگاه المپیاکوس است.
در ایران برخی ها از بازنشستگی این بازیکن خبر می دهند در حالی که گروهی دیگر می گویند او مورد توجه یک تیم آلمانی قرار گرفته،بدون این که نامی از این تیم ببرند.
المپیاکوس این اخبار را تایید نمی کند این باشگاه روی کریم انصاری‌فرد برای فصل آینده حساب باز کرده و قیمت فروش او را 10 میلیون یورو تعیین کرده است.
انتهای پیام/


المپیاکوس شایعات درباره انصاری فرد را تایید نمی کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار