قدردانی مدیر شبکه تلویزیونی «شما» از صداوسیمای مرکز قزوین

مدیر شبکه تلویزیونی «شما» با ارسال نامه‌ای از صداوسیمای مرکز قزوین برای پوشش تلویزیونی جشنواره اقوام ایرانی در ویژه برنامه «همدلی» تشکر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ قاسمی مدیر شبکه تلویزیونی «شما» آورده است: نوروز امسال شبکه «شما» با درخشش مراکز در ارائه‌ی ویژه برنامه‌های تحویل سال، رنگین کمانی از آداب و رسوم و فرهنگ‌های مختلف ایران اسلامی را برای ورود به سال جدید به تصویر کشید.

ضمن سپاس از مدیرکل و معاونت سیمای مرکز قزوین، امید آنکه در سال جاری که جشنواره‌های «پویانمایی» و «تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها» برگزار می‌شود؛ مراکز استان‌ها در دو حوزه‌ی فکری و محتوایی بیش از پیش برای غنای برنامه‌های خود افزوده و گستره‌ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.

صداوسیمای مرکز قزوین ، در ایام نوروز  بیش از ۳۲ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه‌ی رادیویی، تلویزیونی و خبری تهیه، تولید و پخش کرد.

در این میان برنامه تلویزیونی «همدلی» با موضوع معرفی آداب و رسوم و فرهنگ اقوام ایرانی جایگاه ویژه‌ای داشت، زیرا دراین برنامه که به میزبانی قزوین برگزار شد گروه‌های هنری ۱۵ استان کشور در کنار هنرمندان، بازیگران و خوانندگان کشور هر شب برنامه‌های ویژه‌ای را از فرهنگ و آداب و رسوم خود برای مخاطبان اجرا می‌کردند و صداوسیمای مرکز قزوین هم این برنامه را بصورت زنده منعکس کرد.

انتهای پیام/

قدردانی از صدا و سیمای مرکز قزوین برای برنامه همدلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار