استاندار قم:

طرح دوباره زندگی برکات زیادی دارد

صادقی گفت:طرح دوباره زندگی که برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانواده اجرا شده،اقدامی بسیار پسندیده است که برکات زیادی دارد.

 طرح دوباره زندگی برکات زیادی داردبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛صادقی،استاندار قم پیش از ظهر پنج‌شنبه در جشن ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانواده تحت حمایت کمیته امداد با همسران قبلی خود که در مجتمع حضرت فاطمه‌الزهرا(س)‌ برگزار شد با اشاره به اجرای طرح دوباره زندگی اظهار کرد:طرح دوباره زندگی تمام ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اشتغال در کشور را شامل می‌شود و بدون تردید اثرات مثبت بسیار زیادی در جامعه خواهد داشت.

وی افزود:این طرح که  برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانواده اجرا و برگزار شده است، اقدامی بسیار پسندیده است که برکات زیادی دارد.

استاندار قم عنوان کرد: این طرح با دستان بندگان خوب خدا و با عنایت و لطف خداوند متعال رقم خورده است و باید تلاش شود تا این طرح در همه کشور اجرا شود و همه استان‌ها از این اتفاق زیبا الگو بگیرند.

صادقی با اشاره به برکات برطرف کردن مشکلات مردم ادامه داد: برطرف کردن مشکلات مردم از الطاف خفیه الهی است و همه افراد توفیق کمک به مردم را ندارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را به عنوان سیاست کلی کشور مطرح کرده‌اند،گفت: طرح دوباره زندگی از بارزترین و شاخص‌ترین اقداماتی است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شده است؛ این طرح تمام ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اشتغال در کشور را شامل می‌شود و بدون تردید اثرات مثبت بسیار زیادی در جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

سخنان استاندار قم در جشن ازدواج مجدد بانوان مددجو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار