رونالدو یکی از رکورد های گلزنی خود را تکرار کرد

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید ،با گلزنی برابر اتلتیک بیلبائو، یکی از رکوردهای قبلی‌ خود را تکرار کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رونالدو شب گذشته با گلزنی برابر اتلتیک بیلبائو نه تنها تیمش را از شکست نجات داد بلکه موفق شد رکوردی را که خودش قبلاً به ثبت رسانده بود،تکرار کند.
شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه اتلتیک بیلبائو به میدان رفت و درحالی که یک بر صفر از میزبان خود عقب افتاده بود، در آخرین لحظات با تک گل کریستیانو رونالدو از شکست گریخت.


این دوازدهمین بازی متوالی بود که رونالدو برای کهکشانی‌ها گلزنی می کرد و به این ترتیب موفق شد همین رکورد را که در فصل 2015-2014 به ثبت رسانده بود ،تکرار کند.
رونالدو تعداد گل‌های خود در این 12 بازی را به 22 گل افزایش داد،این در حالی است که او در فصل 2015-2014 در 12 بازی مذکور 20 گل زده بود.


علاوه بر این رونالدو با گلزنی برابر اتلتیک بیست و چهارمین گل خود را در این فصل از رقابت‌های لالیگا زد که اختلاف او با لیونل مسی، صدرنشین جدول رده‌بندی گلزنان لالیگا،  را به 5 گل کاهش داد.

12 بازی متوالی که رونالدو در آنها گلزنی کرده به شرح زیر است:
رئال سوسیه‌داد (3گل)، پاری‌سن‌ژرمن، بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2 گل)، رئال بتیس (یک گل)، دپورتیوو آلاوس(2 گل)، ختافه (دو گل)، پاری‌سن‌ژرمن، بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (یک گل)، ایبار (دو گل)، خیرونا (4 گل)، یوونتوس، بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (دو گل)، اتلتیکو مادرید (یک گل)، یوونتوس، بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (یک گل) و اتلتیک بیلبائو (یک گل).
انتهای پیام/


رونالدو با رکورد خود برابری کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار