سال گذشته؛

۸۲۱ نفر در حوادث رانندگی سیستان و بلوچستان کشته شدند

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: ۸۲۱ نفر بر اثر حوادث رانندگی سال ۹۶ در این استان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل‌تر ۵،۷ درصد افزایش داشته است.

رضا عبدی مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بیشترین کشته‌های حوادث رانندگی سال گذشته با ۸۲ نفر در آذر ماه رخ داده است.

وی تاکید کرد: بیشترین مرگ و میر‌های ناشی از سوانح رانندگی مربوط به جاده‌های برون شهری سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار ۸۱ درصد کشته‌های تصادفات سال گذشته مربوط به جاده‌های برون شهری، ۵،۸ درصد در مسیر‌های درون شهری و بقیه در جاده‌های خاکی و روستایی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: پارسال ۶۶۴ نفر در مسیر‌های برون شهری (۱۵ درصد افزایش نسبت به سال ۹۵)، ۶۹ نفر در مسیر‌های درون شهری (۵،۱ درصد کاهش نسبت به سال ۹۵)، ۸۸ نفر در مسیر‌های خاکی و روستایی (۲۴ درصد کاهش نسبت به سال ۹۵) جان باخته اند.

عبدی افزود: بیشترین تلفات رانندگی سال گذشته مربوط به شهرستان‌های ایرانشهر با ۲۴۴ نفر، زاهدان با ۱۵۹ نفر و چابهار با ۱۲۹ نفر بوده است.

وی اظهار داشت: هفت هزار و ۴۰۸ مصدوم تصادف سال ۹۶ به مراکز پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان مراجعه کردند که در مقایسه با سال قبل‌تر ۱۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/گ

تصادفات در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: حوادث ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار