راه اندازی هاکی در شهرستان ابهر

مشاور ارشد رئیس هیئت هاکی استان از راه اندازی این رشته ورزشی در شهرستان ابهر خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مرتضی بهرامی مشاور ارشد رئیس هیئت هاکی استان زنجان از راه اندازی این رشته ورزشی در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته و با هدف فراگیری هاکی در سطح استان برای اولین بار هیئت شهرستان ابهر به سرپرستی خانم بختیاری تشکیل و این رشته ورزشی در ابهر رسما آغاز به کار کرد .

وی فعال سازی هیئت های شهرستان را اولویت اصلی هیئت استان عنوان کرد و ادامه داد : با فعال سازی تمامی شهرستان های تابعه سعی بر ترویج و رشد هاکی در سطح استان داریم .

بهرامی به موفقیت های هاکی استان ( مسابقات مدارس ۱۲ و ۱۴ سال کشور ) در سال های اخیر اشاره کرد و یادآور شد : تیم های اعزامی استان به رقابت های قهرمانی کشور در سال های اخیر عناوین درخوری را کسب کرده اند .

این فعال ورزشی خاطرنشان کرد : با توجه به پتانسیل مناسب، با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولین استانی سعی به تیم داری در لیگ برتر هاکی کشور تحت عنوان تیم استان داریم .

وی خدابنده را فعالترین شهرستان هاکی استان عنوان کرد و یاداور شد : با وجود اعضا و مربیان دلسوز و با دانش در این شهرستان شاهد رشد چشمگیر این این مجموعه در سال های اخیر بوده ایم که حاصل این رشد حضور بازیکنان خدابنده ای در اردو های تیم ملی بوده است .

انتهای پیام/ن

اولویت اصلی هیئت استان فعال سازی هیئت های شهرستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.