ارسال 100 مقاله به دبیرخانه همایش ملی زن در پهنه فرهنگ و تمدن غرب

دبیر علمی همایش «زن در پهنه فرهنگ و تمدن غرب کشور» از ارسال 100 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛الهام ملک‌زاده دبیر علمی همایش ملی زن درپهنه فرهنگ و تمدن غرب در هشتمین همایش ملی زن در پهنه فرهنگ و تمدن غرب ایران که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: انجمن زنان پژوهشگر تاریخ اولین انجمن علمی تاریخ ایران است که به مدت ۱۸ سال در کشور سابقه فعالیت دارد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: بر اساس اهداف انجمن، هر دو سال یکبار سلسله همایش‌هایی با محوریت مطالعات زنان در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود که اخیرا همایش‌ها جنبه ملی پیدا کرده است.

دبیر علمی همایش اذعان کرد: در راستای اهداف این همایش و از فروردین‌ماه سال 96 تا اسفندماه همان سال تمام نشست‌ها و سخنرانی‌های ماهانه انجمن زنان پژوهشگر تاریخ به این مسئله اختصاص داده شد و مقرر شد پیرو سایر همایش‌ها، پیش همایشی در یکی از استان‌های غرب کشور برگزار شود و کرمانشاه برای این امر انتخاب شد که به دلیل وقوع زلزله، این امر تحقق پیدا نکرد و به همین دلیل بهمن‌ماه 96 در تهران برگزار شد.

ملک‌زاده در خصوص دلایل برگزاری این همایش در کردستان نیز تصریح کرد: پس از تصمیم هیئت مدیره انجمن برای برگزاری این همایش، فراخوان داده شد که خوشبختانه دانشگاه کردستان با دارا بودن دیدگاه علمی از این مهم استقبال کرده و کردستان برای برگزاری این همایش انتخاب شد.

وی از ارسال 100 مقاله به دبیرخانه همایش خبرداد و افزود: در مرحله اول 70 مقاله پذیرش شد و در نهایت با نظر داوران 40 مقاله به مرحله ارائه راه‌یافت و طی همایش در پنل‌های 15 دقیقه‌ای ارائه خواهند شد.

دبیر علمی این همایش در پایان اظهار کرد: آثار مختلفی از همه استان‌های غرب کشور به دبیرخانه همایش ارسال شد اما بیش ترین تعداد مقالات ارسال شده متعلق به پژوهشگران و اساتید حوزه مسائل زنان کرد است.

انتهای پیام/ د م

100 مقاله به دبیرخانه همایش ملی زن در پهنه فرهنگ و تمدن غرب ارسال شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.