افزایش کشفیات مواد مخدر در همدان

فرمانده‌ انتظامی شهرستان اسدآباد از افزایش کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد.

افزایش کشفیات مواد مخدر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسماعیل جمشیدی، فرمانده‌ انتظامی شهرستان اسدآباد از کاهش 100 درصدی میزان وقوع سرقت‌هادر تعطیلات نوروزی امسال خبر داد وخاطر نشان کرد: سال گذشته وقوع سرقت‌ها در سطح شهرستان 60 درصد کاهش، دستگیری در خصوص مواد مخدر 9 درصد افزایش و کشفیات مواد مخدر 51 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در چند روز گذشته 6 باب منزل مسکونی که از طریق دریچه‌ و محفظه‌هایی اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند پاکسازی و در برخی از منازل مخروبه که محل تجمع معتادان جهت مصرف بود توسط فرماندهی انتظامی قلع و قمع انجام شد.

فرمانده‌ انتظامی شهرستان اسدآباد در ادامه از دستگیری و انهدام باند سارق 3 نفره در این شهرستان خبر داد، و اظهار داشت: در دستگیری این باند 3نفره و چندین مال خر بیشترین سرقت های انجام گرفته باطری خودرو و داخل خودرو بوده که با دستگیری این باند سارقان به ده ها سرقت خود اعتراف کرده‌اند.

جمشیدی با بیان اینکه این منازل در منطقه پشت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) بوده است، ادامه داد: در این زمینه 10 معتاد و 5 خرده فروش دستگیر و به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند.

وی با اشاره به اینکه 4تن و 800 کیلوگرم آرد قاچاق توسط پاسگاه چهاردولی اسدآباد کشف شد،افزود: مشارکت مردمی شهرستان اسدآباد با نیروی انتظامی در سال گذشته و یک ماه اخیر 17 درصد افزایش داشته است.

فرمانده‌ انتظامی شهرستان اسدآباد تاکید کرد:با حمایت از تولید داخلی روز گذشته یک تن و 400 کیلوگرم چای خارجی به ارزش ریالی 2 میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

انتهای پیام/ب

نزاع های دست جمعی در اسدآباد 83 در صد کاهش یافته است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.