قدوس: کار رئیس باشگاه اوسترشوندس احمقانه است!

سامان قدوس، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به کلاهبرداری رئیس باشگاه اوسترشوندس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت "فوتبال اس کانالن" سوئد ، سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به اتهام کلاهبرداری "دانیل کیندبرخ" رئیس باشگاه اوسترشوندس واکنش نشان داد و گفت: این موضوع نگران کننده ای نیست و نمی توانم در این مورد توضیحی را بدهم. در این مورد اطلاعی ندارم و نمی توانم حرفی درباره اش بزنم.

قدوس تصریح کرد: وضعیت "دانیل کیندبرخ" رئیس باشگاه اوسترشوندس احمقانه است و بازیکنان باید بر روی فوتبال تمرکز کنند.

او همچنین جواب این سوال که «آیا در رابطه با این اتفاق اخباری دریافت کرده اید یا خیر، گفت: به قدری اطلاعات دارم که شما دارید.پس چیز اضافه ای نسبت به شما نمی دانم.

قدوس در پاسخ به مورداینکه دنیل کیندبرخ چرا رابطه ای با باشگاه اوستر شوندس دارد،گفتاو ارتباط بسیاری با موفقیت این تیم دارد و باشگاه موفقیت های خود را با او شروع کرد.او با به کارگیری "گراهام پوتر" در سمت سرمربیگری باشگاه یک روزنه جدید به سوی موفقیت ایجاد کرد.مسئله کلاهبرداری او کمی پیچیده و مرموز است .نمی توانم بیشتر از این حرفی بزنم زیرا اطلاعات بیشتری ندارم.

لژیونر ایرانی درباره تساوی تیمش برابر کالمار گفت: بازی بسیار سختی بود .انجام بازی ها بدون وقفه سبب  شد تا بازیکنان انرژی خود را از دست بدهند.نیمه اول را خوب بازی کردیم و توپ در اختیار ما بود اما پس از آن بازی به اطراف و گوشه های زمین کشیده شد و در نیمه ی دوم هم نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم اما به طور کلی بازی خوبی بود.

قدوس درباره کسب 3 امتیاز از 4 بازی تیمش در لیگ سوئد گفت: شروع فصل بسیار بد بود زیرا 2 باخت را تجربه کردیم .پس از بازی با تیم دالکورد شرایط بهتر شد و امیدوارم در بازی های آینده پیروز میدان باشیم .

انتهای پیام/

اظهارات سامان قدوس در رابطه با کلاهبرداری رئیس اوسترشوندس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار