حمایت از کالای ایرانی از اولویت‌ های پلیس

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق کالا را از اولویت‌ های پلیس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردارمومنی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در مازندران هدف از سفر به استان مازندران را نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی، مقابله با قاچاق کالا، کنترل مرز‌ها برای تحقق شعار سال و رونق کسب و کار درجامعه از جمله اولویت‌های پلیس است.

وی موضوع امنیت اخلاقی و اجتماعی را از دیگر اولویت‌ های نیروی انتظامی در سال جاری برشمرد و افزود: راهکار‌های اجتماعی و فرهنگی و توجه خانواده ها، نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه دارد.

سردار مومنی یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جدید را کنترل فضای مجازی برشمرد و تقویت پلیس فتا را از دیگر اولویت‌های ناجا در مقابله با جرایم سایبری در کشور اعلام کرد.

آیت الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران نیز در این نشست با اشاره به سخنان امام صادق (ع) در خصوص نیازمندی‌های مردم یک جامعه که امنیت، عدالت و رفاه، گفت: عدالت و رفاه در جامعه در گرو امنیت است که شما عزیزان حافظان و تامین کننده امنیت در جامعه هستید.

وی با تاکید بر تجهیز و تقویت نیروی انتظامی در کشور، امنیت را نعمتی بزرگ دانست که نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده آن نقش به سزایی دارد.

آیت الله طبرسی شهادت مرزبانان ناجا و دفاع جانانه مرزبانان از مرز‌ها را نشان دهنده وجود ایمان، باور و اعتقادات دینی در نیروی انتظامی دانست و افزود: شهدای نیروی انتظامی و مرزبامی با ایثار و ازخودگذشتگی اجازه تعرض اشرار و دشمانان را به خاک میهن اسلامی هرگز نخواهند داد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران از مردم مازندران به عنوان مردمانی ولایت مدار، دیندار وشهید پرور یاد کرد و گفت: این مردم در طول ۴۰ سال انقلاب همواره پشتیبان رهبری، نظام و امنیت بوده اند.

انتهای پیام/ م

ضرورت توجه کالای ایرانی و مقابله با قاچاق کالا

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.