سرنوشت جسد خلبان هواپیمای ترکیه‌ای مشخص شد

استاندار چهارمحال و بختیاری از مشخص شدن سرنوشت جسد گمشده خلبان هواپیمای ترکیه‌ای خبر داد.

مشخص شدن سرنوشت جسد گمشده خلبان هواپیمای ترکیه‌ایبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: پس از خوانش جعبه سیاه هواپیمای ترکیه‌ای در کشور فرانسه و بررسی اطلاعات موجود در آن، مشخص شد خلبان این پرواز در هواپیما حضور داشته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بدن خلبان این پرواز پس از  برخورد هواپیما به شکاف کوه، بر اثر شدت ضربه و انفجار، کاملاً سوخته است و اثری هم از استخوان‌های وی نیست.

گفتنی است، یک فروند هواپیمای شخصی از نوع جت بمباردیه متعلق به کشور ترکیه، ۲۰ اسفند ۹۶ در مسیر پرواز شارجه به استانبول و در برگشت از یک سفر تفریحی، حین عبور از آسمان ایران و به دلایل نامعلوم، در ارتفاعات دورک اناری شهرستان کیار در منطقه هلن استان چهارمحال و بختیاری سقوط کرد که همه سرنشینان آن جان باختند.

طبق اعلام منابع ترکیه، این هواپیما ۱۱ سرنشین داشت که در کمتر از ۱۵ ساعت پس از سقوط، اجساد ۱۰ نفر از آنان پیدا و بعد از انجام آزمایشات DNA و مشخص شدن هویت جان‌باختگان، به نماینده سفارت این کشور در شهرکرد تحویل و به ترکیه منتقل شد.

انتهای پیام/ز

مشخص شدن سرنوشت جسد گمشده خلبان هواپیمای ترکیه‌ای

برچسب ها: حوادث ، سقوط هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار