رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: خانه تنیس روی میز استان اصفهان یک مجموعه نمونه و بی‌نظیر در کشور است و می تواند میزبانی مسابقات جهانی را بر عهده بگیرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز امروز در حاشیه افتتاح خانه تنیس روی میز استان اصفهان اظهار کرد: جذب یک سرمایه حدود 500 میلیون تومانی حتی برای فدراسیون هم کار ساده‌ای نیست و نشان از یک کار تیمی  دارد.

وی افزود: تیم خوبی در هیأت تنیس روی میز استان اصفهان فعالیت دارند و اگر سالن تختی به مجموعه هیأت واگذار شده است، حاصل عملکرد خوب هیأت بوده است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تکابی تنها این مجموعه را بازسازی نکرده است و چند مجموعه را در سطح اصفهان ایجاد کرده‌اند و همه می‌دانیم برای توسعه ورزش‌های مختلف نیاز به داشتن سالن‌ها و باشگاه‌های مورد نیاز در سراسر شهر هستیم که با همت هیأت 9 مجموعه در اصفهان فعال است.

وی خاطرنشان کرد: در رده‌های سنی پایه می‌بینید که اصفهان چه رشدی داشته است و در آینده نتیجه  عملکرد فعالیت‌های این هیأت را خواهید دید.

علی‌قارداشی اذعان داشت: نوع کف‌پوش، نوع نور، نوع میز در این مجموعه بی‌نظیر است و در سراسر کشور چنین مجموعه‌هایی را نداریم و این سالن یک مجموعه نمونه است.

وی تأکید کرد: ما هم برای میزبانی مسابقات جهانی اعلام آمادگی می‌کنیم و به محض اعلام آمادگی ورزش استان ، اقدامات دیگر را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه تیم کاری هیأت تنیس روی میز اصفهان فوق‌العاده کار کرده‌اند، عنوان داشت: کسب سهمیه المپیک برای رشته‌های توپی راکتی دشوار است؛ فدراسیون تنیس روی میز تنها فدراسیونی است که به طور پیوسته در 6 دوره المپیک سهمیه کسب کرده و توانسته  است نخستین بار سهمیه المپیک جوانان را نیز کسب کند که بهبود رنکینگ تیم و بازیکنان ایرانی حاصل همین اقدامات است.

وی ادامه داد: استان اصفهان داوران خوب و بین‌المللی دارد و یکی از داوران اصفهانی به درجه‌ای بالای بین‌المللی رسیده‌اند که در کشور تنها دو نفر را داریم؛ همچنین نخستین بار یک داور ایرانی عضو کمیته برگزاری مسابقات در کشور چین شده است.

علی‌قارداشی در پایان اضافه کرد: اقداماتی را فدراسیون با کمک همین هیأت‌های قوی انجام داده است که امیدوارم بتوانیم در تمامی عرصه‌ها اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح خانه تنیس روی میز استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار