عربستان به مصاف ایتالیا می رود

تیم ملی فوتبال عربستان قرار است در دیداری تدارکاتی به مصاف لاجوردی پوشان ایتالیا بروند.

عربستان به مصاف ایتالیا می رودبه گزارشخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جام جهانی 2018 روسیه درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود که تیم ملی کشورمان در این مسابقات با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدارش 25 خرداد به مصاف مراکش برود.

همچنین عربستان، یکی از 5 تیم آسیایی حاضر در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال در گروه نخست جام جهانی با روسیه، اروگوئه و مصر همگروه است و تلاش می کند تا برای دومین بار در تاریخ خود راهی مرحله حذفی شود.

سعودی ها برنامه های زیادی برای حضوری موفق در روسیه تدارک دیده اند و پس از قرارداد با لالیگا و فرستادن 9 بازیکن ملی پوش این کشور به اسپانیا برای کسب تجربه بیشتر، خوان آنتونیو پیزی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند تا در جام جهانی خلق شگفتی کنند.

همچنین عربستانی ها، پس از برگزاری دیدار دوستانه با بلژیک و اوکراین ، حالا قرار است به مصاف ایتالیا بروند و از تجربیات این تیم بهره مند شوند. به جزء ایران، چهار تیم دیگر آسیایی بازی های دوستانه خوبی برای تیم ملی کشورشان تدارک دیده اند و این درحالیست که شاگردان کی روش هم پس از دیدار با سیرالئون، تونس و الجزایر قرار است با ازبکستان، ترکیه، یونان و لیتوانی بازی کند.

البته ایتالیا به دلیل شکست مقابل سوئد در پلی آف جام جهانی 2018 به این رقابت ها صعود نکرد اما قهرمانی های زیادی در این مسابقات و اروپا دارد و می تواند تجربه زیادی را به سعودی ها منتقل کند.

این دیدار در تاریخ 28 می در سوئیس نهایی شده و 2 تیم دیداری دوستانه را برابر هم برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدار عربستانی ها و یاران بوفون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار