۴۱ کشته و زخمی براثر تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا

بر اثر ۵۴ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا، دست کم ۱۴ نفر کشته و ۲۷ نفر زخمی شدند.

۴۱ کشته و زخمی براثر تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، تاکنون 54 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده که بر اثر آنها دست کم 14 نفر کشته و 27 نفر زخمی شده‌اند.

در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر «روانوک» در ایالت ویرجینیا دو نفر زخمی شدند. پلیس می گوید درگیری بین سرنشینان دو خودرو در خیابان رخ داده است. تیراندازی در شهر ناشویل در ایالت تنسی نیز دو زخمی برجای گذاشت. پلیس اعلام کرد تیراندازی در نتیجه سرقت مسلحانه در یک پارکینگ رخ داده و سه نفر را در ارتباط با این حادثه بازداشت کرده است.

تیراندازی در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا نیز دو زخمی بر جای گذاشت که یکی از قربانیان حادثه کودکی یکساله است. پلیس می گوید پدر و فرزند یکساله اش در نتیجه تیراندازی در جنوب غربی فیلادلفیا زخمی شدند. این پدر و کودک خردسالش در حال عبور از خیابان بودند که در نتیجه تیراندازی و اصابت تیرهای سرگردان زخمی شدند. تیراندازی در شهر ایندیانا پلیس در ایالت ایندیانا نیز به زخمی شدن دو نفر منتهی شد. درگیری در یک مجتمع آپارتمانی به تیراندازی کشیده شد و حال یکی از زخمی ها وخیم است.

هجده مورد از تیراندازی ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس، 118 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 26 نفر کشته و 54 نفر زخمی شده اند. 49 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 172 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 40 نفر کشته و 81 نفر زخمی شده اند. با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع آن‌ها کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه نهایی خواهد شد.
انتهای پیام/

14 کشته در تیراندازی‌های آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار