دکتر علی عسکری در افتتاحیه مسابقات قرآن کریم:

هرکس که اهل قرآن است، باید یک رسانه باشد

رئيس رسانه ملی گفت: هر کس که اهل قرآن است باید خود یک رسانه باشد؛ رسانه‌ای برای دفاع از اسلام و ولایت حقه الهی.

هرکس که اهل قرآن است، باید یک رسانه باشدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پايگاه اطلاع رسانی صدا و سيما؛ دکتر علی عسکری رئيس رسانه ملی، در افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، با بیان اینکه رسول خدا (ص) یک رسانه نورانی و پاک و قرآن نیز رسانه‌ای است که همه انسان‌ها را تحت تاثیر انوار نورانی خود قرار می‌دهد، تاکید کرد: هر کس که اهل قرآن است باید خود یک رسانه باشد، رسانه‌ای برای دفاع از اسلام و ولایت حقه الهی.

وی انس با قرآن را منشا قدرت کشور‌های اسلامی و جهان اسلام دانست و تصریح کرد: تمسک به قرآن کریم و عمل به آیات آن می‌تواند مسلمانان را از شر دشمنان محفوظ دارد و سبب آرامش آنان شود.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه این روز‌ها شاهد هستیم که دنیا پر از فتنه است، افزود: تا آنجا که تاریخ را می‌شناسم، اعتقاد دارم در این برهه، شیطان بیش از هر زمانی برای تخریب بشریت، انسانیت و فاصله انداختن میان انسان‌ها و دین، تلاش می‌کند، اما مسمانان و مؤمنان باید با اتکای به قرآن و اسلام مقابل این فتنه‌های شیطانی بایستند و جلوی تهاجم شیطان به بشریت را بگیرند.

وی عملکرد آمریکا؛ اسرائیل و وهابیت را به فتنه‌ای تشبیه کرد که در عصر حاضر کشور‌های اسلامی را تهدید می‌کنند.

رئیس سازمان صدا وسیما با انتقاد از عملکرد عربستان سعودی در منطقه و کمک این کشور به گروه‌هایی مانند داعش در قتل عام مردم عراق و سوریه گفت: این عملکرد سعودی‌ها موجب شده تا امروز با موجی از نفرت مسلمانان جهان از مناطق مختلف مواجه شوند؛ نفرتی که هر روز بیشتر نمایان می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: امت اسلامی با اقتدار نیرو‌های مقاومت و با تمسک به قرآن کریم این دوره پر تنش را هم پشت سر بگذارد و با قدرت مقابل استکبار و صهیونیست‌ها بایستد.

انتهای پيام/

تأكيد رئيس رسانه ملی بر لزوم تمسك به قرآن برای مقابله با دشمنان

برچسب ها: قرآن ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.