ایران عضو شورای ورزشی وزیران سازمان همکاری اسلامی شد

وزیر ورزش و جوانان کشورمان گفت: دستاورد خوبی از اجلاس وزیران ورزشی داشتیم که یکی از آن ها پذیرفته شدن عضویت ایران به عنوان عضو شورای وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بود .

ایران عضو شورای ورزشی وزیران سازمان همکاری اسلامی شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از کانال وزارت ورزش و جوانان ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش جوانان کشورمان درباره نتایج چهارمین اجلاس وزیران ورزش و جوانان سازمان همکاری اسلامی در باکو، گفت : در مجموع دستاورد مناسبی از حضور در این اجلاس داشتیم که یکی از آنها پذیرفته شدن و تسهیل عضویت ایران بعنوان عضو شورای وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بود .

او افزود: استمرار این گونه نشست ها می تواند موجب گسترش تعاملات میان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی شود . همچنین  استفاده از ظرفیت های همه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حوزه ورزش و جوانان می تواند به توسعه صلح ، امنیت و آرامش و پرهیز از افراطی گری و خشونت کمک کند .

وزیر ورزش و جوانان ایران گفت : در این اجلاس چگونگی همکاری ورزشی ، گسترش تعاملات میان کشورهای عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سلطانی فر اضافه کرد : در حاشیه این اجلاس دیدار های دوجانبه با وزیران و مسوولان ورزش و جوانان کشورهای ترکیه ، قطر ، عمان ، جمهوری آذربایجان وقرقیزستان داشتیم .همچنین  دراین دیدارها ، مذاکرات خیلی خوبی داشتیم و قرار شد که در قالب اسناد و بیانیه های دو جانبه و تفاهمنامه های که در گذشته امضا شده است ، همکاری های خود را گسترش بدهیم .

 کاهش سهمیه های وزنه برداری ایران برای المپیک توکیو ناعادلانه است

وزیر ورزش و جوانان ، درخصوص کاهش سهمیه های وزنه برداری مردان ایران در المپیک 2020 توکیو و تاثیر منفی آن بر ورزشکاران ایران ، گفت : با توجه به اینکه درطول پنج سال گذشته، هیچ مورد دوپینگی نداشتیم و این مواردی هم که مطرح شده است  مربوط به پیش از  این دوره است ما فکر می کنیم تصمیمی که فدراسیون جهانی وزنه برداری گرفته است ، ناعادلانه است و با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری مشغول پیگیری هستیم تا بتوانیم سهمیه های ایران را افزایش بدهیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار