سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش بینی وزش باد شدید در برخی مناطق کشور+ جدول

در ساعات بعداز ظهر امروز در شمال غرب و دامنه های البرز غربی افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، در ساعات بعداز ظهر امروز در شمال غرب و دامنه های البرز غربی افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده پیش بینی می شود؛ همچنین امروز در شمال غرب، غرب و برخی مناطق سواحل غربی کشور وزش باد شدید خواهیم داشت که در برخی مناطق وقوع گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش ابر و وزش باد در برخی مناطق غربی کشور

روز شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، غرب، بخشهایی از جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه های غربی البرز و به تدریج در دامنه های مرکزی البرز، سواحل دریای خزر، بخشهایی از مرکز و شمال شرق کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. در این روز غرب خلیج فارس بویژه سواحل استانهای خوزستان و بوشهر مواج خواهد بود.

روز یکشنبه ضمن تقویت سامانه بارشی گستره بارش مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، دامنه های البرز در استانهای قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و از بعد از ظهر در شمال شرق، سواحل شرقی دریای خزر و بخشهایی از مرکز و شرق کشور و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود شدت بارش در این روز در استانهای واقع در غرب و شمال غرب خواهد بود.

شایان ذکر است از بعد از ظهر روز شنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر و نیمه غربی کشور کاهش نسبی خواهد یافت و بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود همچنین روز شنبه در خوزستان، ایلام و کرمانشاه و روز یکشنبه در خوزستان به سبب وزش باد شدید وقوع پدیده گرد و خاک پیش بینی می شود. روز های شنبه و یکشنبه دریای خزر و روز یکشنبه خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

انتهای پیام/

شنبه؛ غرب خلیج فارس مواج خواهد بود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۶:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
امروز هوای تهران خیلی خوبه
آخرین اخبار