سرمربی الاهلی عربستان اخراج شد

سرگئی ربروف، سرمربی 43 ساله اوکراینی الاهلی عربستان پس از کسب نتایج ضعیف همراه با این تیم، از سمتش برکنار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگئی ربروف، سرمربی 43 ساله دنیای فوتبال که سابقه بازی در تیم های دیناموکیف، تاتنهام، وستهام ، روبین کازان  و سرمربی گری  دیناموکیف را در کارنامه دارد، سال گذشته با قراردادی نجومی به الاهلی عربستان پیوست و پس از کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد.

الاهلی در لیگ عربستان، قهرمانی را در رقابت با الهلال باخت و دوم شد. همچنین در لیگ قهرمانان آسیا هم به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و باید در این مرحله مقابل السد قطر قرار بگیرد.

پس از اعلام رسمی، رسانه های عربستانی، مبنی بر اخراج ربروف، فتحی جبال، سرمربی تونسی مدنظر الاهلی عربستان است و باید دید آیا این مربی هدایت سبزپوشان سعودی را برعهده می گیرد یا خیر؟

سرمربی الاهلی عربستان اخراج شد

مربی تونسی 55 ساله سابقه مربیگری در تیم های الفتح، عجمان، الشباب و ... دارد و همراه با الفتح عربستان در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت.

همچنین او سابقه حضور در لیگ قطر و هدایت تیم الشحانیه را نیز در کارنامه دارد. گفتنی است، جبال برای 2 بازی لیگ قهرمانان هدایت الاهلی را عهده دار است و پس از آن، سرمربی جدیدی هدایت این تیم را برعهده می گیرد.

انتهای پیام/

 ربروف از الاهلی عربستان اخراج شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار