رضوانی: تدارکات واترپلو برای حضور در جاکارتا رویایی است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: با وجود مشکلات اقتصادی تدارکاتی که برای واترپلو درنظرگرفته شده رویایی است.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آمادگی تیم ملی واترپلو در مسیر بازی های آسیایی جاکارتا گفت: تدارکی که در این وضعیت اقتصادی برای این تیم تا بازی های آسیایی در نظر گرفته شده است رویایی است. حتی اردوها و سفرهای تدارکاتی این تیم از سال ۲۰۰۲ که بهترین تدارکات برای واترپلو در نظر گرفته شده بود، بهتر است. ما به این تیم و کسب مدال در آسیا امید داریم. امیدواریم  اتفاق خوبی برای واترپلوی ایران در آسیا رخ دهد.

او درباره اردوهای آمادگی تیم های شنا و شیرجه اظهار کرد: ملی پوشان شیرجه نیز برای برگزاری چند بازی تدارکاتی به ایتالیا اعزام می‌شوند. درصدد هستیم برای این تیم مربی خارجی استخدام کنیم‌. مهدی انصاری و سینا غلامپور شناگران تیم ملی کشورمان نیز برای ادامه تمرینات خود راهی مجارستان خواهند شد. مطمئناً شناگران عملکرد خوبی از خود نشان خواهند داد. ضمن اینکه در تلاش هستیم تیم ملی شیرجه در بین پنج تیم اول آسیا قرار بگیرد.

رضوانی درباره مهیا شدن شرایط برگزاری اردو در کشور ایتالیا اظهار کرد: سال گذشته پائولو بارلی رئیس کنفدراسیون شنا اروپا و ایتالیا به ایران سفر کرد و با وزیر ورزش و جوانان کشورمان دیدار داشت. در این دیدارها چند تفاهم نامه بین فدراسیون های ایران و ایتالیا نیز امضا شد. برخورد و تعامل مناسب و صحیح سلطانی‌فر با بارلی باعث شد امروز بتوانیم تیم های ملی مان را برای برگزاری اردوهای تدارکاتی به این کشور اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره عملکرد شناگران جوان در کسب ۸ سهمیه B المپیک جوانان بیان کرد: در سال های قبل نیز شناگران ما توانسته بودند این سهمیه‌ کسب کنند. اما امسال تعداد شناگرانی که رکوردشان به سهمیه A نزدیک شده، بیشتر شده است. این خود یک موفقیت است. خوشبختانه شنا در رده سنی جوانان به ویژه در بخش سرعت به بلوغ رسیده است. حفظ این روند نیازمند مدیریت است تا بازده آن را در سال‌های آینده ببینیم.

او درباره استخدام سرمربی خارجی تیم ملی شنا خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا سرمربی خارجی به تیم ملی شنا اضافه شود اما مشکلات اقتصادی دست و پا گیر است. باید از پرداخت حقوق این مربی مطمئن شویم. به زودی جلسه فدراسیون جهانی در مجارستان برگزار می شود. قصد دارم در این جلسه با چند تن از مسئولان فدراسیون جهانی برای جذب سرمربی رایزنی کنم.

 

انتهای پیام/

اظهارات رضوانی درباره وضعیت تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار