مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری:

پیکر خلبان بالگرد بل٢١٢ در اعماق خلیج فارس پیدا شد

رضایی فر گفت: با تلاش گسترده تیم‌های جستجوی شرکت نفت فلات قاره ایران؛ پیکر خلبان علی فتاحی در بقایای بالگرد پیدا و شناسایی شد.

پیکر خلبان بالگرد بل٢١٢ در اعماق خلیج فارس پیدا شدبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران؛ با تلاش گسترده تیم‌های جستجوی شرکت نفت فلات قاره ایران، پیکر یکی از سرنشینان بالگرد سانحه‌دیده در خلیج‌فارس  پیدا و شناسایی شد.

حسن رضایی فر، مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: به کمک ربات پیشرفته زیر دریایی (ROV) و جستجوی دقیق و نقطه‌به‌نقطه حوالی محل حادثه، پیکر یکی از سرنشینان ناپدید شده بالگرد بل٢١٢؛ خلبان علی فتاحی در آبهای خلیج‌فارس پیدا و به سکو منتقل شد.

رضایی فر گفت: پیکر خلبان در حال انتقال به سکر است و جستجوها برای یافتن فرد دیگر ادامه خواهد داشت.

این گزارش حاکی است، با هماهنگی انجام شده با منطقه لاوان شرکت نفت فلات قاره ایران و مسئولان سکوهای نفت و گاز مستقر در محل سانحه، این شرکت در مجموع هفت شناور جستجوگر شامل شناورهای تندرو، تدارکاتی و غواصی تحت اجاره شرکت نفت فلات قاره، همچنین شناورهای ناجی سازمان بنادر و دریانوردی و سپاه را به موقعیت سانحه اعزام کرده و عملیات جستجو برای یافتن دومین سرنشین ناپدید شده بالگرد با وجود شرایط نامساعد جوی و طوفانی بودن دریا ادامه دارد.

انتهای پیام/

پیکر خلبان در حال انتقال به سکر است

برچسب ها: سقوط بلگرد ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار