امام جمعه گرگان:

ملت ما زیر بارذلت نمی رود

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه استان گلستان گفت: آمریکا از امت اسلامی ذلت می خواهد تا هر کاری دلش خواست در منطقه خاورمیانه انجام دهد اما ایران تن به ذلت نمی دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه استان گلستان در خطبه های نماز وحدت بخش جمعه ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین ع ، گفت : ارتباط امت اسلامی و جامعه شیعی نسنت به امام حسین بر کسی پوشیده نیست و ارادت و عشق به آن حضرت امری استثنایی است.

وی افزود:درس هایی که ما باید از مکتب سیدالشهدا باید بگیریم درس سیاسی و اخلاقی است که جامعه امروز ما به آن نیازمند است.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد:از نظر سیاسی وقتی عبیداله زیاد طی نامه ای از آن حضرت خواست که یا تسلیم شو و با من و معاویه بیعت کن و یا جنگ و مردن را بپذیر که امام حسین تسلیم ذلت نشد .

وی گفت: در جامعه ما هم ، یزید زمان به ما می گوید یا تسلیم سیاست های آمریکا شوید یا هر بلایی که ما بر سر مردم خاورمیانه مانند ، یمن ، سوریه و عراق می آوریم حق کاری را ندارید.

آیت الله نورمفیدی در ادامه افزود: ما اگر بخواهیم درروز قیامت در محضر امام حسین سربلند باشیم باید عزت داشته باشیم و هرگز تسلیم نشویم.

وی اضافه کرد: همچنین درس اخلاقی که از آن حضرت باید بگیریم به مسئولین عرض می کنم همان برخورد خوب با مردم است حتی اگر مشغله هم اگر دارید باید با مردم با خوبی رفتار کنید ما باید در رفتار و عمل حسینی باشیم نه اینکه فقط در عزاداری امام حسین شرکت کنیم .

آیت الله نورمفیدی ضمن تبریک روز جانباز همچنین گفت:عزیزانی که جان برکف در میدان های جنگ مبارزه کردند حتما اجرشان را از خداوند خواهند گرفت.

انتهای پیام/م
 

ایران تن به ذلت نمی دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.