پاسداران و جانبازان از ذخیره های الهی برای این انقلاب شکوهمند اسلامی هستند

امام جمعه ی شهرستان سیروان گفت:امروز پاسداران سرافراز و جانبازان عزیز از ذخیره های الهی برای این انقلاب شکوهمند اسلامی هستند .

پاسداران و جانبازان از ذخیر ه های الهی برای این انقلاب شکوهمند اسلامی هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان;موسوی امام جمعه ی شهرستان سیروان در خطبه های دوم نماز جمعه ضمن تبریک میلاد امام حسین ع و میلاد حضرت زین العابدین امام سجاد ع و میلادحضرت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل ع بیان کرد:امروز پاسداران سرافراز و جانبازان عزیز از ذخیره های الهی برای این انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و از ابتدای انقلاب تا به امروز فداکاری و ایثار گری آنان مثال زدنی می باشد.

موسوی عنوان کرد: امروز پاسدارن انقلاب اسلامی به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه ای ،از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

  وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در میان جمعی از مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات اشاره و گفت: انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن در چهار چوب آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی همیشه در تمامی بیانات مقام معظم رهبری مورد تایید بوده است و امروز برای انقلابی عمل کردن نیاز  توجه ویژه به مسائل معنوی می باشد .
ایشان در پایان همه ی مسئولان کشور را دعوت نمود تا با تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای معنویت را سرلوحه ی همه ی کار های خود قرار دهند.

 

انتهای پیام /با

 

سخنان امام جمعه ی شهرستان سیروان در خطبه های دوم نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.