رشد ۳۱ درصدی جذب کمک‌های مردمی به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، از رشد ۳۱ درصدی جذب کمک‌های مردمی در این استان خبر داد.

رشد ۳۱ درصدی در جذب کمک‌های مردمیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملکپور گفت: در سال ۱۳۹۶ حدود ۴۱۳ میلیارد ریال از طریق کمک‌های نقدی مردم چهارمحال و بختیاری برای نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جذب شد که این رقم نسبت به سال ۹۵، با رشد ۳۱ درصدی همراه بود.

وی افزود: این کمک‌ها در قالب پرداخت زکات و صدقه، جشن نیکوکاری، طرح اکرام ایتام و محسنین و مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طی سال گذشته، حدود یک هزار و ۴۰۰ خانوار زیر پوشش این نهاد در استان نیز توانمند شدند و به مرحله خودکفایی رسیدند.

ملکپور با بیان شناسایی دو هزار کودک مبتلا به سوء تغذیه در استان ادامه داد: در سال ۹۶ در مجموع ۱۳ میلیارد ریال مواد و اقلام غذایی و خوراکی نیز برای این کودکان تهیه و توزیع شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون دو هزار و ۱۹۸ یتیم و دو هزار و ۱۲۲ خانوار مشمول طرح محسنین یا خانوار‌های بد سرپرست در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است و ۱۳ هزار و ۸۶۴ حامی افراد تحت پوشش این نهاد را همراهی می‌کنند.

به گفته ملکپور؛ ۶ درصد جمعیت و ۱۱ درصد از مجموع خانوار‌های استان چهارمحال و بختیاری زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام/خ

توانمندسازی یک هزار و ۴۰۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار