راه صعود شهرداری دشتی دشوار شد

راه صعود تیم شهرداری دشتی پارسیان به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور سخت و دشوار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،در روز دوم بازی های مرحله نهایی مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور عصر دیروز تیم شهرداری دشتی پارسیان مقابل تیم دهیاری صادق آباد چهارمحال و بختیاری میزبان رقابت ها در وقت های اضافه ۵ بر ۴ نتیجه را واگذار کرد تا راه صعودش به مسابقات لیگ دسته اول سخت و دشوار شود.
نماینده استان که در بازی نخست ۷ بر ۴ تیم شهدای بابلسر را شکست داده بود اکنون با ۳ امتیاز در مکان دوم جدول جای دارد.
نماینده چهارمحال و بختیاری نیز با ۵ امتیاز ضمن صدرنشینی صعودش را هم به رقابت های لیگ دسته اول قطعی کرده است.
اما در دیگر مسابقه دیروز تیم دریانوردان بوشهر با نتیجه ۶ بر ۵ از سد تیم شهدای بابلسر گذشت و با کسب ۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان سوم جدول جای گرفت.
بدین ترتیب تکلیف دومین تیم صعود کننده در مسابقه عصر امروز تیم های شهرداری دشتی پارسیان و دریانوردان بوشهر مشخص خواهد شد.
جدالی که برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی دارد چرا که تیم پیروز این مسابقه به همراه نماینده چهارمحال و بختیاری راهی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی می شود.
آخرین مسابقه این پیکارها نیز عصر امروز بین تیم های دهیاری صادق آباد چهارمحال و بختیاری و شهدای بابلسر برگزار می شود.
مرحله نهایی مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با شرکت چهار تیم به صورت دوره ای در استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است و در پایان تیم های قهرمان و نایب قهرمان جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور را کسب می کنند.
انتهای پیام/ب

شکست تیم فوتبال ساحلی شهرداری دشتی پارسیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.