امدادرسانی به بیش از ۵ هزار حادثه پارسال در مازندران

امدادگران هلال احمر مازندران به ۵ هزار و ۸۰۰ حادثه در سال ۹۶ امدادرسانی کردند.

مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: امدادگران هلال احمر مازندران به ۵ هزار و ۸۰۰ حادثه در سال ۹۶ امدادرسانی کردند.

وی افزود: ارائه خدمات امدادی به هزارو ۹۷۰ حادثه جاده ای،۸۳۷ حادثه شهری،۷۱۵ حادثه دریایی و ساحلی،۱۵۲ حادثه کوهستان،۱۷ حادثه سیل و آبگرفتگی،۴۹ حادثه برف و کولاک،۱۹ حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع،۳۳ حادثه صنعتی و کارگاهی و همچنین ارائه خدمات موردنیاز به دوهزارو ۳۱ نفر از مراجعین به پایگاه‌ های امدادونجات  از مهمترین خدمات هلال احمرمازندران در سال گذشته بوده است.

اکبری در همین راستا  ۲۳ هزار و ۶۰۱ نفر بصورت سرپایی  خدمات مورد نیاز  خود را از عوامل امداد و نجات هلال احمر استان دریافت و بیش از دوهزار و ۸۲۷ نفر از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکزدرمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۰۹ نفر از متاثرین حوادث مختلف به خصوص برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی اسکان اضطراری داده شدند، گفت: بطورکلی جمعیت هلال احمر مازندران به ۲۷ هزارو ۸۴۶ مصدوم امدادرسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: درمجموع ۱۰ هزار و ۶۴۱ تیم عملیاتی با حضور ۳۵ هزار و ۷۸۱ نفر روز نجاتگر و امدادگر با بکارگیری سه هزار و ۸۸۶ دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی در  سال گذشته هلال احمر استان مشارکت داشتند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت‌های امدادی شهروندان در ۷ حادثه از ظرفیت بالگرد امدادی نیز استفاده کرده است.

اکبری افزود: جمعیت هلال احمر مازندران از نظر انجام عملیات‌ های امدادونجات در شمار استان‌ های برتر کشور قراردارد.

انتهای پیام/ م

آخرین آمار امدادرسانی هلال احمر مازندران در سال ۹۶

برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.