مهار آتش در دفتر امداد خودرو توسط نیروهای آتشنشانی

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، از مهار حریق در دفتر امداد خودرو در منطقه باهنر این شهرستان خبر داد.

مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهروندی در تماسی تلفنی با سامانه 125، خبر آتش سوزی دفتر امداد خودرو در منطقه باهنر را  اطلاع رسانی کرد و آتش نشانان یک دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: اهالی حاضر در محل با مشاهده صحنه حریق و با استفاده از خاموش کننده های دستی اقدام به اطفاء کرده بودند که متاسفانه موثر واقع نشده بود به همین دلیل آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه سریعا عملیات اطفا حریق را شروع کردند.

حق شناس بیان کرد: با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات تخصصی و لوله های آبرسان شعله های حریق مهار و از گسترش شعله های آتش به ساختمان های مجاور جلوگیری شد.

مدیر روابط عمومی با اشاره به اینکه آتش سوزی خسارت جانی نداشت، اظهار داشت: آشنایی با انواع خاموش کننده های دستی و نحوه بکار گیری صحیح آنها در لحظات اولیه حریق می تواند به اطفاء سریع حریق منجر شده و از ایجاد خسارات بیشتر پیشگیری کند.

کارشناسان سازمان علت آتش سوزی را اتصال برق کولرگازی گزارش کردند.

انتهای پیام/و

آتش در دفتر امداد خودرو مهار شد

برچسب ها: آتشنشان ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.