آتش سوزی ضایعات بیشترین حوادث قزوین در فروردین ماه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ماموران این سازمان، فروردین ماه امسال در ۲۳۲ عملیات حاضر شدند که آتش سوزی ضایعات و سطل زباله جزء بیشترین حوادث بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: همچنین گیر افتادن حیوانات وحشی، محبوس شدن در داخل آسانسور و منزل مسکونی، حریق منزل مسکونی، تصادفات و واژگونی خودرو، خارج کردن حلقه انگشتری، حریق مغازه و باغ، شکستگی لوله و نشت آب و نشت گاز مونو اکسید کربن بیشترین عملیات‌های آتش نشانی در فروردین ماه بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با اشاره به لزوم فراگیری آموزش‌های ایمنی و نگهداری یک دستگاه خاموش کننده در منزل و محل کار گفت: شهروندان می‌توانند برای ثبت نام در کلاس‌های یک روزه و رایگان آموزش کار با خاموش کننده‌های دستی و نحوه مقابله با حریق، نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۳۰۰۰۵۰۰۱۲۵ پیامک کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین از شهروندان خواست در موقع بروز حادثه و شنیدن صدای آژیر خودرو‌های آتش نشانی، مسیر را باز و از تجمع بی مورد در محل وقوع حادثه خودداری کنند.

انتهای پیام/

حضور آتش‌نشانان قزوینی در ۲۳۲ عملیات در فروردین ماه

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار