واکنش فغانی به خبر خداحافظی اش از دنیای داوری

داور بین المللی فوتبال کشورمان به خبر خداحافظی اش از دنیای داوری، پس از جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا فغانی، داور بین المللی 40 ساله فوتبال ایران که قرار است، همراه با محمدرضا منصوری و رضا سخندان در جام جهانی 2018 روسیه حضور یابد و به احتمال زیاد قضاوت هایی هم خواهد داشت، احتمال دارد پس از حضور در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال از داوری خداحافظی کند.

فغانی داوری را از سال 1379 آغاز کرد و تا سال 1387 در لیگ آزادگان داوری کرد. او از سال 86 سوت زدن در لیگ برتر را آغاز کرد و پس از درخشش، در جام جهانی 2014 برزیل نیز حضور یافت اما هیچ قضاوتی به او نرسید و احتمال دارد در روسیه داوری کند.

او از سال 2008 در فهرست بین المللی فیفا است و در سال 2017 هم در رقابت های جام کنفدراسیون ها دیدار  آلمان - شیلی و پرتغال - شیلی را قضاوت کرد. پدر، برادر و خواهر او هم داور هستند و فغانی در خانواده ای کاملا داوری رشد کرد.

بر همین اساس، با علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال گفت و گو کردیم که در زیر می خوانید؛

او در خصوص خداحافظی از فوتبال بیان کرد: باید تا پس از جام جهانی 2018 روسیه صبر کنیم تا ببینیم وضعیت چگونه می شود. اگر احساس کنم، می توانم به جامعه داوری کمک کنم، همچنان در این جمع خواهم ماند اما در غیر اینصورت خداحافظی می کنم. همانطور که گفتم، باید تا پایان جام جهانی صبر کنیم و در آن زمان تصمیم می گیریم.

انتهای پیام/

اظهارات فغانی درباره خداحافظی از داوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار