همسر سابق ترامپ: لزومی ندارد دونالد برای انتخابات ۲۰۲۰ نامزد شود

ایوانا ترامپ اعلام کرد که وقت آن رسیده که دونالد ترامپ به بازی گلف بپردازد و دیگر برای انتخابات آتی آمریکا نامزد نشود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «ایوانا ترامپ»، همسر سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک مصاحبه جدید اعلام کرد که لزومی ندارد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 هم نامزد شود.

وی در این خصوص گفت: «می خواهم به شما بگویم که هیچ لزومی ندارد این کار را کند. او زندگی خوبی دارد و همه چیز هم دارد. دونالد برای انتخابات آتی آمریکا 73 یا 74 ساله می شود و شاید وقت آن رسیده باشد که به بازی گلف بپردازد و از ثروتش لذت ببرد.»

ایوانا ترامپ افزود: «من فکر می کنم که او آزادی را در زندگی شخصی اش از دست داده است. شاید او نمی دانست که زمانی که رئیس جمهور شود دچار چه درگیری هایی خواهد شد.»

وی همچنین با اشاره با افشای رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم های مستهجن اعلام کرد: «من واقعا برای ملانیا ناراحت هستم؛ زیرا می دانم او چه حس بدی دارد. این حس واقعا دردناک است. من به محض اینکه از رابطه غیراخلاقی ترامپ با مارلا ماپلز مطلع شدم، درخواست طلاق دادم. زیرا به خودم گفتم آیا من قرار است با کسی زندگی کنم که وقتی به من می گوید من می روم گلف بازی کنم، من واقعا باید نگران باشم که آیا او واقعا به زمین گلف رفته است!»

دونالد ترامپ اوایل سال جاری میلادی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 اعلام کرد. وی همچنین «برد پارسکیل»، متخصص امور رایانه و شبکه های اجتماعی را به عنوان مدیر ستاد انتخاباتی اش انتخاب کرد.

ایوانا ترامپ در سال 1992 پس از افشای رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با «مارلا ماپلز»، از دختران شایسته سابق جورجیا -- که بعدها همسر دوم ترامپ شد – از او طلاق گرفت. وی گفت همچنان هر ماه با دونالد ترامپ تلفنی گفتگو می کند. ایوانا ترامپ از سال 1977 تا 1992 همسر نخست دونالد ترامپ بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
زنا واقعا حد خودشونو گم کردن
آخرین اخبار