آغاز بخش مقدماتی مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور 10 حافظ

رقابت‌های مرحله مقدماتی مسابقات بین المللی قرآن بانوان، صبح امروز با حضور ۱۰ حافظ برتر کشور‌های جهان در هتل ارم برگزار می‌شود.

آغاز بخش مقدماتی مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور 10 حافظبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم، بخش نخست از مرحله مقدماتی رقابت قرآنی بانوان، صبح امروز یکشنبه، دوم اردیبهشت ماه در هتل ارم تهران برگزار می شود.

رقابت ها در مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم روز یکشنبه در دو نوبت صبح از ساعت 9 تا 12:30 و نوبت عصر از ساعت 16 تا 19:30 انجام می شود.

بنابر این گزارش، عالیه علی از آفریقای جنوبی، حبیبه حامد از کامرون، لامبا علی یوویچ از بوسنی و هرزگوین، شهاب الدین زرانه از سریلانکا، هدیل بن فتحی بن جماعه از تونس در این نوبت از مرحله مقدماتی محفوظات خود را به محک آزمون می گذارند.

علاوه بر این، مقدسه سلطانی از سوئد، ریان جمال رضا از لبنان، زمن عبدالکاظم از عراق، حفضه بن محمد عثمان» از موریتانی و حفضه احمد اسامه از نیجریه نیز حفاظی هستند که صبح امروز در بخش مقدماتی مسابقات حضور می یابند.

همچنین حضور هیئت داوران زبده و ممتاز متشکل از چهره های ایرانی و غیرایرانی از نقاط قوت و کیفی ساز این مسابقات است، چنان که «کوثر هادی محمد» داور تجوید از عراق، «اسرا حسن جمال» داور حسن حفظ از اردن، «حورا راغب حرب» داور لحن از لبنان، «بلقیس حرب» داور وقف و ابتدا از لبنان و «رحماوتی حمزه» داور صوت از اندونزی به عنوان داوران غیرایرانی این مسابقات را به قضاوت می نشینند.

هئیتی از داوران ایرانی شامل «معصومه عباسی نظری»، سرپرست هیئت داوران، «غصون مسلمی»، هادی حفاظ، « زینب آقایی»، ناظر هئیت داوران، «زهرا افخمی» داور حسن حفظ، «مرجانه جعفرنیاورانی» داور تجوید، «ایمان صحاف» داور لحن، «خیریه عچرش» داور وقف و ابتداء، «فرخنده کریم زاده» داور صوت و الهام ماندگار مهر(منگلی) به عنوان استاد راهنما در این مسابقات حضور دارند.

گفتنی است، دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان از یکم تا چهارم اردیبهشت ماه با حضور نخبگانی از کشورهای مختلف جهان در هتل ارم تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار