اعزام 100 زنجانی به مسابقات بین المللی قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اعزام 100 زنجانی به مسابقات بین المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت‌الاسلام جعفر جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: یکی از برنامه‌های مهم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان برگزاری مسابقات قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه هر سال و به صورت مستمر برگزار می‌شود، افزود: استقبال از برگزاری این مسابقات بالا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون نیز مسابقات کشوری اوقاف در حال برگزاری است، بیان کرد: در همین راستا ۱۰۰ نفر از جامعه قرآنی زنجان به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اعزام می‌شوند.

جنتی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ نفر از جامعه قرآنی استان زنجان پنج‌شنبه این هفته ششم اردیبهشت‌ماه برای حضور در سی و پنجمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به تهران اعزام خواهند شد، گفت: این 100 نفر از فعالان قرآنی و نفرات برگزیده مسابقات هستند.

وی با بیان اینکه فعالان قرآنی اعزامی در این دیدار با مقام معظم رهبری نیز دیدار خواهند کرد، افزود: حضور در مسابقات و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نفرات اعزامی از زنجان است.

انتهای پیام/ن

 

حضور برگزیدگان قرآنی استان در مسابقات بین المللی قران کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.