کشف محموله های بزرگ قاچاق با ارزش بیش از ۲ میلیاردریال

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ محموله بزرگ قاچاق شامل برنج و سیگار به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه، منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی از این محموله ها مربوط به کشف ۲۲ تن برج قاچاق می شود که پیش از توزیع در سطح بازار، کشف شد خودرو مذکور پس از شناسایی در میدان آزادگان شهر کرمانشاه توقیف و در بازرسی های صورت گرفته ماموران، مقدار ۲۲ تن برنج قاچاق کشف شد و بنا بر اظهارات کارشناسان، ارزش محموله برنج قاچاق کشف شده به یک میلیارد و یکصد میلیون ریال می رسد.

وی همچنین با اشاره به توقیف کامیون و دستگیری راننده آن، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به دستگاه قضائی معرفی شده است ۲۲ تن برنج قاچاق کشف شده نیز به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه اظهاراتش، محموله قاچاق کشف شده دیگر را ۲۸۴ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار عنوان و اظهار کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می رسد.

وی در تشریح چگونگی کشف این محموله قاچاق نیز گفت: به دنبال انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار نموده و قصد انتقال آن را به استان های جنوبی کشور دارند، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار امان اللهی ادامه داد: پس از شناسایی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق، تیم عملیاتی اداره قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی به محور کامیاران- کرمانشاه اعزام و این محور به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان  بیان کرد: در نهایت یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل کالای قاچاق مشاهده و ماموران پس از توقیف آن، موفق به کشف ۱۸۴ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار قاچاق شدند.

وی با اشاره به دستگیری راننده و توقیف خودروی مذکور گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

سردار امان اللهی در پایان مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت های مهم پلیس در سال جاری عنوان و اظهار کرد: مبارزه با این پدیده در راستای عمل به منویات رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/ز

 

کشف ۲ محموله بزرگ قاچاق شامل برنج و سیگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار