احداث 300 واحد مسکونی توسط خیرین در اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امسال بیش از 300 واحد مسکونی با همکاری خیرین، حساب 100 حضرت امام(ره) و انجمن خیرین مسکن‌ساز استان احداث و به نیازمندان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی ،پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند احداث مسکن برای اقشار کم‌درآمد در اردبیل اظهار داشت: امسال بیش از 300 واحد مسکونی با همکاری خیرین، حساب 100 حضرت امام(ره) و انجمن خیرین مسکن‌ساز استان احداث و به خانواده‌های بی‌بضاعت و فاقد مسکن، خانواده‌های دارای دومعلول سازمان بهزیستی و مدد جویان تحت پوشش کمیته حضرت امام(ره) تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: در راستای همکاری کمیته امداد حضرت امام(ره) با این نهاد و انجمن خیرین مسکن‌ساز تعداد 100 واحد در سطح روستاها و شهرهای زیر25 هزار نفر جمعیت احداث می‌کنیم که با تکمیل و تحویل آنها به مددجویان شاهد تحول در روند خانه‌دار شدن این افراد خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین از احداث 72 واحد در سطح روستاها و شهرهای زیر25 هزار نفر جمعیت با یاد و نام 72 شهدای کربلا توسط خیر نیکوکار خبر داد و افزود: این تعداد با همکاری و قبول بازپرداخت تسهیلات دریافتی واحدها توسط این خیر در سطح استان انجام می‌شود که این اقدام شایسته قدردانی و حرکت نوینی به شمار می‌رود. 

سبحانی با استقبال از خیرین و عموم کسانی که برای چنین اقداماتی پیشگام هستند تصریح کرد: با تلاش مسئولان استانی، شاهد خانه‌دار شدن خانواده‌هایی می‌شویم که سال‌ها رنج بی‌سرپناهی و محرومیت برای داشتن مسکن مناسب آنان را نگران کرده بود.

انتهای پیام/ع

احداث 72 واحد مسکونی در روستاها و شهرهای در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.