رونمایی از کتاب صوتی "مقصر کیست؟" در لاهیجان

کتاب صوتی "مقصر کیست؟ " در اداره ارشاد اسلامی لاهیجان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نگار نادری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: کتاب صوتی "مقصر کیست؟ " اثر محمد خچان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان رونمایی شد.

وی با بیان اینکه این مجموعه محصول مناسبی است برای علاقه‌مندان به ویژه نسل جوان که تمایل بیشتری به گوش دادن دارند تا خواندن کتاب، افزود: این کتاب صوتی شامل ٢٣ قطعه موسیقی برگرفته از جلد اول از مجموعه ١٠ جلدی "فراتراز اونی، نمیدونی" نوشته محمد خچان است که مجوز چاپ گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با بیان اینکه محمد خچان قصد دارد ٤٠ درصد از فروش اثرش را صرف امور خیریه کند، خاطرنشان کرد: این کتاب صوتی توسط میثم روشندل و ضیاء میرراضی تنظیم و با صدای محمد خچان به سبک‌های نیو ایچ، سینماتیک و پاپ راک ضبط شده است.

نادری تصریح کرد: مراسم رونمایی از کتاب صوتی "مقصر کیست؟" با حضور شجاع الدین طایفه، شهلا شهابیان مسئول انجمن داستان، نسرین جعفری مسئول انجمن ترانه، محمد خدیر، شیوا پورنگ، احمد پورمهر پاینده از نویسندگان لاهیجان و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

 

انتهای پیام/ع

 

برگزاری مراسم رونمایی از کتاب صوتی "مقصر کیست؟ " در ارشاد لاهیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.