علیزاده طباطبایی گفت:در مراسم نیمه شعبان،بسته های فرهنگی سلامت محور توزیع و تیم مرکز بهداشت استان قم نیز اقدام به انجام تست فشار خون و سلامت خواهد کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علیزاده طباطبایی ،مدیرکل روابط عمومی استانداری قم، در این مراسم که امروز (1 اردیبهشت) با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی در تالار معصومیه قم برگزار شد گفت: روابط عمومی ها نقش موثری در اطلاع رسانی و خدمات رسانی به جامعه دارند که باید همواره در راستای گسترش گروه های مشورتی در میان آنها تلاش کرد.

وی به موضوع سلامت اشاره کرد و ادامه داد: تحول در عرصه سلامت طی سال های اخیر در کشور و به ویژه در قم قابل لمس است که باید این خدمات به مردم اطلاع رسانی شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم افزود: خدمات رسانی به مردم که توسط دستگاه ها انجام می شود باید اطلاع رسانی شده و با توجه به در پیش بودن نیمه شعبان، انتظار می رود بهترین خدمات رسانی به زائران انجام شود.

شایان ذکر است در این مراسم، بسته های فرهنگی سلامت محور توزیع و تیم مرکز بهداشت استان قم نیز اقدام به انجام تست فشار خون و سلامت خواهدکرد.

اول تا هفتم اردیبهشت ماه، به عنوان هفته سلامت معرفی شده که برنامه ریزی های گسترده ای در این هفته برای معرفی و جایگاه سلامت اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

شورای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان قم برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار