رفع مشکل برق دهکده بریم در آبادان

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات دهکده بریم در آبادان اصلاح شبکه برق بود که بودجه این موضوع تخصیص پیداکرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلامرضا شرفی نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعاتی که در دستور کار دستگاه‌های اجرایی شهر قرار می‌گیرد با اولویت مناطق محروم یکی از مواردی است که آن ر ا پیگیری می‌کنیم تا کار در موعد مقرر و با بودجه تخصیص‌ یافته به سرانجام برسد.

وی افزود: حدود 6 ماه پیش تأیید بودجه‌ای به مبلغ 5 میلیارد تومان برای تکمیل نابسامانی‌های شهرهای اروندکنار و چوئبده را از سازمان منطقه آزاد اروند و بنیاد مسکن گرفتیم که در قالب بودجه 97 دیده شد.

شرفی گفت: در نهایت جلسه‌ای با نمایندگان سازمان منطقه آزاد اروند، بنیاد مسکن و دیگر دستگاه‌ها برگزار کردیم و در آن جلسه درخواست داشتیم که این موضوعات پیگیری شود.

نماینده آبادان در مجلس افزود: امیدوارم با تخصیص بودجه در ابتدای سال جاری پروژه آسفالت، فاضلاب و پروژه‌های مسکن مهر اروندکنار و چوئبده به سرانجام برسد.

وی گفت: یکی از مشکلات دهکده بریم در آبادان که یکی از مناطق حاشیه این شهر محسوب می‌شود اصلاح شبکه برق بود که بودجه این موضوع تخصیص پیداکرده و کابل‌ها و حامل‌های سیم‌ها تعویض و نو می‌شود و پایه‌های برق نیز جابه‌جا می‌شوند.

شرفی بابیان اینکه لوله‌گذاری فاضلاب دهکده بریم نیز در حال انجام است، افزود: مشکلاتی سبب توقف این پروژه شد که پیگیری این موضوع را در دستور کار این جلسه قراردادیم که در آن مسئولان و متولیان امر قول پیگیری دادند.

انتهای پیام/د

رفع مشکل برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.