واکنش ریاست جمهوری افغانستان به انفجارهای خونین کابل و بغلان

ارگ ریاست جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه ای، دو حمله تروریستی در کابل و بغلان که ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشت را محکوم کرد.

واکنش ریاست جمهوری افغانستان به انفجارهای خونین کابل و بغلانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه ای، دو حمله تروریستی در کابل و بغلان که ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشت را محکوم کرد.

در بیانیه ریاست جمهوری افغانستان آمده است: «تروریستان جنایتکار امروز در دو رویداد تروریستی یکی در مرکز توزیع تذکره در قلعۀ ناظر حوزۀ ششم شهر کابل و دیگری در ولایت بغلان، شماری از هموطنان ما را به شمول اطفال و زنان، شهید و زخمی کردند. رئیس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این رویدادهای تروریستی گفت که تروریستان وحشی‌صفت که به شمول ارزش‌های اسلامی، به هیچ ارزش ملی و دموکراتیک باور ندارند، باید بدانند که با انجام چنین عملکردهای جنایت‌کارانه، هیچگاهی نمی‌توانند عزم و ارادۀ مردم ما را به‌خاطر اشتراک گسترده در روندهای دموکراتیک، تضعیف نمایند.»

این بیانیه افزوده است: «رئیس‌ جمهوری اسلامی افغانستان مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را به خانواده‌های شهدای رویدادهای تروریستی متذکره ابراز داشته، به شهدا بهشت برین و به مجروحین صحتمندی کامل از درگاه ایزد متعال استدعا می کند.»

گفتنی است که صبح امروز انفجاری مهیب در نزدیکی یک مرکز ثبت نام انتخاباتی در کابل نیز به وقوع پیوست که 31 کشته و 54 زخمی بر جای گذاشت. گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی کابل را به عهده گرفت.

همچنین ظهر امروز انفجاری در نزدیکی یک مرکز انتخاباتی در ولایت بغلان رخ داد که 9 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار