رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی؛

85 درصد سرقتها در آذربایجان شرقی کشف شد

 رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی،گفت:85 درصد سرقت های صورت گرفته در آذربایجان شرقی سال گذشته کشف شده است.

کشف 85 درصد سرقتها در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ عباس زاده رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی، در نشست خبری با بیان این مطلب افزود : در سال 96 سرقت منزل همکشف 85 درصد سرقتها در آذربایجان شرقی 10 درصد کاهش داشته است و عمده سرقت ها در این حوزه از شهرک های اقماری ، طبقه اول آپارتمان ها و بیشترین میزان موارد مسروقه طلا ، جواهرات و پول نقد بود.


 او بیشترین میزان سرقت را مربوط به وسائل نقلیه دانست و گفت : در این میان خودروی پراید با بیش از 75درصد سهم بیشتری دارد.


رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد : سال گذشته 4 مورد سرقت مسلحانه و زورگیری در استان رخ داده است.


وی با اشاره به رتبه برتر اداره مبارزه باجعل و کلاهبرداری پلیس استان در کشور گفت : در سال 96 بیشترین پرونده های جعل مربوط به جعل اسناد و مدارک بانکی و بیشترین مورد کلاهبرداری هم خرید و فروش های ملکی و آپارتمان بود که 20 درصد افزایش داشته است.


رئیس پلیس آگاهی استان درباره جرائم جنایی هم گفت : میزان ارتکاب به قتل در آذربایجان شرقی در سال گذشته با 12 درصد افزایش به 63 مورد رسید که این موارد بیشتر در نزاع فردی با وسایلی همچون قمه و چاقو صورت گرفته است.


وی همچنین از کشف 53 درصدی پرونده های قاچاق در سال 96 در استان خبر داد و افزود : ارزش ریالی این کشفیات 89 میلیارد تومان بود.


رئیس پلیس آگاهی استان کشف 70 درصد جرائم به صورت علمی وفنی و اطلاعاتی را از افتخارات پلیس آگاهی آذربایجان شرقی برشمرد و با اشاره به اولویت های پلیس آگاهی در سال 97 خاطرنشان کرد : توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال ، مبارزه با قاچاق کالا ،مبارزه با سرقت ، کشف 100 درصدی جرائم خشن ، مبارزه با جرائم اقتصادی و افزایش میزان رضایت مردم از اولویت های امسال پلیس آگاهی استان است.

 

انتهای پیام/

 

 کشف 85 درصد سرقتها در آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.