تعصب مردم در خرید کالای ایرانی ضروری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب مردم باید نسبت به خرید کالای ایرانی تعصب داشته باشند.

تعصب مردم در خرید کالای ایرانی ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز یکشنبه گفت: اگر حمایت مردم در خرید کالای ایرانی نباشد ما پیشرفت چندانی در این زمینه نخواهیم داشت و شرکت‌ها و تولیدی‌های موجود در کشور دچار ضرر، زیان و ورشکستگی می‌شوند.

وی اظهار کرد: برای حمایت از تولید داخلی و ایجاد رونق اقتصادی در کشور عموم مردم باید نسبت به کالای داخلی نگاه، دغدغه، اندیشه و تعصب لازم را داشته باشند تا به اهداف پیش بینی شده در این زمینه برسیم.

سروستانی اضافه کرد: تهیه کالای ایرانی توسط مردم کمک بزرگی به کارگران، برطرف شدن مشکل بیکاری، ایجاد اشتغال و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی تاکید کرد: با حمایت از کالای داخلی و گشایش اقتصادی به فرزندانمان می‌آموزیم که می‌توانند در بخش تولید گام بردارند.

سروستانی افزود: امروز بیکاری از جمله مشکلات جامعه به شمار می‌رود و همه چشم به دستگاه‌های دولتی دارند که کارمند شوند، در حالی که اگر مردم در نقاط مختلف اسلامی کمک کنند ضمن تقویت تولید در سطح جامعه زمینه رونق اقتصادی نیز در کشور فراهم می‌شود.

وی گفت: تحقق این شعار تنها با نوشتن بنر، صدور اطلاعیه و بیانیه انجام نمی‌شود و برای عملیاتی کردن آن باید از حالت شعاری خارج و اقدام عملی کرد.

سروستانی در باره فرهنگ سازی برای خرید کالای ایرانی بیان کرد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در ارتباط با خرید کالای ایرانی و معایب استفاده از کالای خارجی باید در جامعه نهادنیه شود.

سروستانی تاکید کرد: جامعه باید بداند که با خرید کالای خارجی در عمل به اشتغال و توسعه کشور‌های خارجی کمک می‌شود، در حالی که ما می‌توانیم به کشور خودمان توجه ویژه‌ای کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مردم باید با علم و آگاهی در رونق اقتصادی جامعه شرکت کنند.

سروستانی اضافه کرد: با نامگذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب محوری برای سال تعیین می‌شود که بر همگان لازم است از ابتدا تا انتهای سال این شعار را به عنوان یک محور ارزشمند و اصولی برای خودشان فرض کنند و پایان سال هم مشخص باشد که این کار چه خروجی داشته است.

انتهای پیام/م

مردم باید نسبت به خرید کالای ایرانی تعصب داشته باشند

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.