همزمان با هفته جوان؛

برگزاری جشنواره علی اکبر (ع) با معرفی جوانان برتر آذربایجان غربی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره علی اکبر (ع) و برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی گرامیداشت هفته جوان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمد حسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت:در جشنواره استانی علی اکبر که در ارومیه برگزار خواهد شد، ۱۹ جوان شاخص استان در حوزه‌های مختلف معرفی و تجلیل خواهند شد و همچنین در این هفته کرسی‌های آزاد اندیشی در سه محور اجتماعی، فضای مجازی و اقتصادی برگزار می‌شود.

حسنی افزود:به مناسبت هفته جوان بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در سطح شهرستان های استان برگزار خواهد شد

وی ادامه داد:هفته جوان امسال از هشتم اردیبهشت ماه سالروز میلاد خجسته حضرت علی اکبر (ع) با عنوان " جوان ایرانی، امیدواری و آینده سازی" آغاز خواهد شد.
 
وی گفت: دومین روز هفته با عنوان" جوان ایرانی، مشارکت و مسئولیت پذیری اجتماعی" سومین روز با عنوان " جوان ایرانی، اقتدار و عشق به وطن" چهارمین روز با عنوان" جوان ایرانی، مهارت افزایی، کارآفرینی و اشتغال" پنجمین روز این هفته و همزمان با نیمه شعبان با عنوان" جوان ایرانی، معنویت و انتظار" ششمین روز با عنوان " جوان ایرانی، خانواده و محیط زیست" و هفتمین روز با عنوان" جوان ایرانی، سلامت، ورزش و نشاط اجتماعی" نامگذاری شده است.
 
حسنی همچنین افزود: راه اندازی پیاده راه جوان با هدف هویت بخشی به جوانان، توسعه ورزش جوانان، افزایش سرانه مطالعه، اشتغال زایی جوانان، معرفی تولیدات جوانان، دیدار و گفتگو با نمایندگان مجلس، دیدار جوانان نخبه و سمن‌ها با نماینده، ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان ها، دیدار با استاندار و راه اندازی اتوبوس جوان جهت ارائه خدمات مشاوره ازدواج، بهداشتی و ... به جوانان، نامگذاری خیابان‌هایی از شهر‌های استان بنام شهدای جوان از دیگر برنامه‌های مهم ستاد برگزاری برنامه‌های هفته جوان در استان می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن.م
 

برگزاری برنامه متنوع در هفته جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.