انفجار منزل مسکونی در ساری با۴ مصدوم +تصاویر

انفجاز منزل مسکونی در ساری سبب زخمی شدن ۴ نفر شد.

محمد رضا حقانی رئیس ایستگاه ۵ اداره آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: ساعت ۴۰ دقیقه صبح امروز طی تماس شهروندان مبنی بر انفجار گاز منزل مسکونی نیرو‌های آتش نشانی سریعآ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حادثه انفجار گاز منزل مسکونی همراه با آتش سوزی در حجم کم واقع در بلوار پاسداران، پشت هتل مازندران، کوچه امام رضا (ع) نوزده در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه بوقوع پیوست.

حقانی گفت: در اثر این حادثه ۴ نفر از اعضای خانواده دچار سوختگی شدند که با تلاش آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس شدند.

رئیس ایستگاه ۵ اداره آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به اینکه آتش سوزی ناشی از انفجار در لحظات اولیه مهار و اطفا شد، افزود: در این حادثه به علت موج انفجار قسمتی از دیوار منزل تخریب شد و بر روی سقف ساختمان مجاور فرو ریخت.

وی با بیان اینکه در این عملیات عوامل نیروی انتظامی، اورژانس و آتش نشانان ایستگاه ۳ و ۵ همکاری داشته اند، گفت: مصدومان این حادثه به بیمارستان سوختگی زارع منتقل شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی در ادامه به همه همشهریان توصیه کرد: هنگام استفاده از لوازم گاز سوز اتصالات لوازم گاز سوز را بصورت ادواری کنترل و شیلنگ‌ها و بست‌های فرسوده را تعویض کنند.

حقانی افزود: در هنگام ترک منزل و یا استفاده نکردن از وسایل گاز سوز از بسته بودن شیر‌های گاز مطمئن شوند.

اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت:دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های راهبند و آل یاسین به محل حادثه واقع در پشت هتل مازندران در ساری اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه چهار نفر دچار سوختگی شدند. افزود: تیم‌های اورژانس اعزامی مصدومان که یک آقای ۴۷ ساله و دو خانم ۴۰ ساله و ۲۰ ساله و یک دختر بچه ۵ ساله بودند راپس ازانجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان سوختگی زارع ساری منتقل کردند.

 

انفجار منزل مسکونی در ساری یا ۴ مصدوم

 

انفجار منزل مسکونی در ساری یا ۴ مصدوم

 

انفجار منزل مسکونی در ساری یا ۴ مصدوم

انتهای پیام/آ

انفجار گاز در ساری با ۴ مصدوم

برچسب ها: آتش نشانی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار