بيان دستاوردها در زمينه كاهش آسيب هاي اجتماعي

معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: بيان دستاوردها در زمينه كاهش آسيب هاي اجتماعي اميد در جامعه را بيشتر مي كند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه، محمد ابراهيم الهي تبارمعاون سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه گفت:500 هزار جوان بين 15 تا 29 سال در استان، هستند و كار و امور جوانان يك كار فرابخشی است و همه دستگاه ها بايد با هم افزايي جمعيت هدف را مورد پوشش قرار دهند و برنامه هاي خود را اين قشر موثر جامعه تدوين كنند.

وی افزود: استان كرمانشاه در سال گذشته در زمينه كاهش جرائم به توفيقات خوبي دست پيدا كرده بطوريكه پديده خودكشي 16 درصد كاهش داشته و نزاع هاي فردي و جمعي در استان به ترتيب با 38 و 20 درصد كاهش روبرو بوده اند لذا بيان اين دستاوردها با توجه به اينكه در زمينه كاهش آسيب هاي اجتماعي هستند، منجر به ايجاد اميد و نشاط در جامعه مي شود.

الهی تبار گفت: در سال 1395 تسهيلات پرداخت شده به زوج هاي جوان 29 هزار فقره بوده كه اين روند در سال 1396 به 36 هزار واقعه افزايش يافته لذا اين كارها توفقيات خوبي است كه نشان از رشد نرخ ازدواج در استان دارد.

وي از دبيرخانه ستاد ساماندهي جوانان خواست كه تلاش خود را براي تدوين برنامه هاي مربوط به جوانان و اجراي آنها تلاش بيشتري داشته باشد.

وي همچنين با اشاره به نامگذاري 7 لغايت 12 ارديبهشت ماه به هفته جوان گفت: نامگذاري اين روزها و هفته ها بهانه اي براي بيان فعاليت ها است و از سوي ديگر با فرارسيدن اين ايام دستگاه ها وظيفه دارند كه تلاش ها و پيگيري هاي خود را براي پيشبرد امورات مربوط به جوانان دو چندان كنند و ظرفيت دستگاه هاي خود را براي آنان بكار گيرند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

كار و امور جوانان يك كار فرابخشي است

 

 

 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار