رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: استفاده از پلاژ بانوان بوشهر دو روز در هفته رایگان می‌شود.

رایگان شدن پلاژ بانوان بوشهر در دو روز هفتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ندا عبدالله زاده صبح دوشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما خدمات‌دهی مطلوب به بانوان است که تلاش داریم زمینه را برای حضور و فعالیت هرچه بیشتر بانوان در جامعه فراهم سازیم.

وی خاطرنشان کرد: برخورداری از فضای سالم و مناسب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت حق طبیعی زنان بوشهری است و شورای شهر بوشهر در این راستا برنامه‌های خوبی را برای بانوان در نظر دارد.

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: در همین راستا پیشنهاد این کمیسیون برای استفاده رایگان بانوان بوشهری از پلاژ بانوان در دو روز از هفته به مدت یکسال تصویب شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون تعداد زیادی از بانوان بوشهری به دلیل شرایط مالی و بعد مسافت نمی‌توانند از پلاژ بانوان به عنوان تنها مکان شنای اختصاصی بانوان در بوشهر استفاده کنند از این رو ما در کمیسیون بانوان شورا طرحی را به تصویب رساندیم که در دو روز در طول هفته پلاژ برای استفاده بانوان رایگان شود.

عبدالله‌زاده ادامه داد: طرح نهایی کمیسیون اختصاص ساعاتی در دو روز هفته برای استفاده رایگان بانوان به صحن شورا ارجاع و در هفتاد و چهارمین جلسه به تصویب اعضای شورا رسید.

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: در صورت استقبال بانوان بوشهری از این طرح افزایش روز‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

استفاده از پلاژ بانوان بوشهر رایگان می‌شود

برچسب ها: شنا ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۲ ۱۹ دی ۱۳۹۷
سلام ببخشید فردا پنج شنبه میشه تو دریا شنا کرد اجازه میدن دریا طوفانی نیست جوابمو بدید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مربم
۱۹:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
چه روزهايي رايگان.اطلاع رساني خيلي ضعيفه.تلفن انجاهم جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۱۴:۳۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
پلاژ که خیلی وقته تعطیله و حتی تماس که میگیریم خطشون قطعه ! :/