تودیع و معارفه مدیر مالی جدید صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی

با حضور معاون ذی حساب سازمان صدا وسیما ، سید مراد علی حسینی به عنوان مدیر مالی صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛شورای مدیران مرکز خراسان جنوبی با حضور محسنی معاون ذی حساب و مدیرکل امور مالی و شمشیرگران ، مدیر ارزیابی امور مالی سازمان صدا وسیما و مدیرکل مرکز خراسان جنوبی برگزار شد.

 

محسنی معاون ذی حساب و مدیرکل امور مالی سازمان صدا وسیما از زحمات تقی زاده مدیر مالی سابق مرکز تقدیر و تشکر کرد و گفت:در حوزه مدیریت امور مالی در خراسان جنوبی به کم ترین مشکل برخورد کردیم و ایشان توانستند طی 3 سال به نحو مطلوب مدیریت در حوزه مالی مرکز خراسان جنوبی را انجام دهند.

 

وی افزود:حسینی با سابقه 23 سال کار مالی دارای فوق لیسانس حسابداری تلاش خواهد کرد مسائل مختلف را مدنظر داشته باشد.

محسنی خطاب به معاونان و مدیران مرکز گفت:شما را به قانون مندی و تبعیت از قوانین دعوت می کنم تا در سازمان صدا وسیما رعایت قوانین اداری و مالی را داشته باشید.

 

معاون ذی حساب و مدیرکل امور مالی با بیان اینکه سازمان به دنبال چابک سازی نیروها است ، از معاونان و مدیران مرکز خواست تا همراهی و همدلی لازم را با حوزه مالی مرکز و سازمان داشته باشند.

 

وی اظهار کرد : مدیر مالی جدید باید ارتباط مستمر با دستگاههای استانی (اقتصاد و دارایی،امور مالیاتی ،برنامه ریزی و مدیریت) و حوزه های ستاد سازمان داشته باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی نیز گزارشی از وضعیت حال مرکز در حوزه های مختلف اداری،رفاهی ،جذب نیروی انسانی و فنی ارائه داد.

در پایان از زحمات تقی زاده مدیر مالی سابق مرکز تجلیل شد.

انتهای پیام/غ

مدیر مالی جدید صدا و سیمای مرکز استان تودیع و معارفه شد

برچسب ها: مالیات ، اقتصاد جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار