علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت از بی صداقتی مسئولان باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از تساوی بدون گل سپیدرود در خانه و قطعی شدن ابقاء آن در رقابت‌های لیگ برتر از نابسامانی اوضاع این تیم و بی صداقتی مسوولان باشگاه انتقاد کرد و گفت: درحالی که تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت پرشور و همه جانبه هواداران با غیرت و تعصب بازیکنان در لیگ برتر ماندنی شد از مدیران باشگاه خبری نیست.

وی با بیان اینکه  یک هفته به پایان بازی‌های مانده است، اما بازیکنان تیم هنوز مبالغ زیادی از قرارداد خود را نگرفته اند افزود:سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به صادقانه نبودن رفتار و کردار مدیران باشگاه سپیدرود اشاره و گلایه کرد.

علی کریمی خاطر نشان کرد: قرارداد من به پایان نرسیده و ادامه دارد، اما قرارداد بیش از ۹۰ درصد بازیکنان و کادر فنی تیم به پایان رسیده که از تعیین تکلیف آنان خبری نیست و همچنان بلاتکلیفند.

وی افزود: برای گرفتن نتایج بهتر در لیگ هجدهم باید از هم اکنون تلاش کرد و درمورد تمدید قرارداد بازیکنان قدیمی و جذب بازیکنان جدید برای تقویت تیم برنامه ریزی کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود از مدیران اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان هم گله کرد و گفت: معلوم نیست بر چه اساسی و بر پایه چه منطق و پیشینه‌ای باشگاه باسابقه، ریشه دار و پرطرفدار سپیدرود را به افرادی سپرده اند که هیچ آورده‌ای نداشته و همچنان با حرف‌ها و رفتار‌هایی که صداقتی در آن نیست تیم را به چالش کشانده اند.

علی کریمی تصریح کرد: این افراد هر از گاهی در فوتبال پیدا می‌شوند و با استفاده از شهرت و اعتبار به دست آمده از این ورزش پرطرفدار از آنچه را که برنامه ریزی کرده اند بهره برداری می‌کنند و بدون هیچ اثرگذاری مثبت و بهینه‌ای از فوتبال کنار می‌روند و چه بسا ضربه‌های بزرگی هم بر پیکر نحیف فوتبال وارد می‌کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

انتقاد کریمی سرمربی سپیدرود رشت از مدیران باشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.