تجدید پیمان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با شهدای کلیبر

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری امروز در شهرستان کلیبربا شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دکتر رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با حضور در شهرستان کلیبر با حضور در مزار شهدای شهرستان کلیبر، ضمن غباروبی مزار شهدا با آرمان‌های شهیدان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

دکتر رضوی و هیئت همراه در دومین بازدید خود، از کارخانه نفلین سینیت دیدن و از نحوه و روند کاری این کارخانه، سد پیغام چایی بازدید کردند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه با حضور در جلسه شورای اداری، ضمن بیان ظرفیت‌های شهرستان گفت: شهرستان کلیبر دارای ظرفیت‌های فراوان گردشگری به عنوان ثروتی بزرگ است، که می‌توان با مدیریت صحیح از آن‌ها نهایت بهره را برد.

وی همچنین در رابطه با تسهیلات روستایی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تا میزان ۶ میلیارد تومان با کارمزد ۴ درصد در مناطق مرزی و عشایری که محل اجرای پروژه به عنوان ضامن تسهیلات بانکی به رهن بانک می‌رود.

بانک‌های عامل مرد نظر کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید می‌باشند که مکلف به پرداخت تسهیلات مذکور بوده و غیر از تضمین‌های مصوب و ابلاغی حق اخذ هیچ گونه وثیقه دیگر از متقاضیان را ندارند و در صورت وجود چنین مواردی با متخلفان برخورد خواهد شد.

رضوی در خصوص تکمیل سد پیغام چایی که به حل بحران آب در شهرستان کمک شایانی می‌نماید قول مساعد داد علاوه بر اعتبارات مصوب، اعتبارات مازادی نیز در نظر گرفته شود وی در خصوص مشکلات کارخانه نفلین سینیت قول مساعد داد و افزود: برای حل مشکلات کارخانه نفلین سینیت پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت. 

 

انتهای پیام/ش

سفرمعاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به شهرستان کلیبر

برچسب ها: شهدا ، جاذبه گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار